رها سادات مصطفوی گرجیرها سادات مصطفوی گرجی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
زهرا ساداتزهرا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
سید محمد صدراسید محمد صدرا، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

رها جون دختر گل همه

دخترم تنها بمون تا مامان برگردم

1390/11/19 11:00
642 بازدید
اشتراک گذاری

از امروز کلاسهاس حسابداری کاربردیم شروع شده و باید برم درس بدهم امروز ساعت 4-6 کلاس دارم و 10 جلسه طول میکشم و می خوام رها رو بزارم پیش باباش و برم برای درس دادن خدا منه اذیت نکنه و منم راحت درس بدم

البته قبلا هم رفتم و اون دختر خوبیه و پیش باباش می مونه و بازی میکنه و اذیت نمیکنه و همش میره پای کامپیوتر و کار تون میبینه

آخه دخترم خیلی خانمه ویکی یه دونست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان کیارش
19 بهمن 90 12:37
سلام .مرسی از حضور مهربونتون در وبلاگ کیارش. واقعا که راه خانم واقعا یه خانمه.خدا نگهدارش باشه
مامان حنا
20 بهمن 90 5:39
عزیز دلم
رهاجونم واسه خودش خانومی شده معلومه که تنها می مونه تاشما برگردین از طرف من ببوسینش و مواظبش باشید


چشم فدات شم
مامان سارینا
20 بهمن 90 9:59
ماشالله به این خانوم گل . مطمئن باش مثل همیشه خانومه و به مامانیش کمک میکنه تا بتونه با خیال راحت درس بده . رها کوچولو رو ببوس


مرسی عزیزم از لطفت
مامان فاطیما
20 بهمن 90 17:35
مرسی مامان رها جون که به ما سر زدید شمارو با افتخار لینک کردم


خوشحال ميشيم بازم تشريف بياوريد
نرگسی
20 بهمن 90 20:31
سلام عزیزم.ببخشید چی نازه ؟؟؟ ژله-نرگس-پرنیا ؟؟ کدومش ؟؟ خیلی ممنون که به من سر زدین دوستم.رهاجون ماشاالله خیلی نازه خدا براتون حفظش کنه بازم بیایید پیش ما