رها سادات مصطفوی گرجیرها سادات مصطفوی گرجی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
زهرا ساداتزهرا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
سید محمد صدراسید محمد صدرا، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

رها جون دختر گل همه

می خوای بری مهمونی

1390/11/14 8:09
626 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز خاله ناهید (همکار مامانی)زنگ زد و برای یکشنبه از صبح تا شب دعوتمون کرد که بریم خونشون و 6تا از همکارای دیگم هم میان که همه دعوتیم و بعد از تولدت دیگه ندیدمشون                 

Mimimo mouse smiley 058

 

Mimimo mouse smiley 044Mimimo mouse smiley 030Mimimo mouse smiley 022Mimimo mouse smiley 002

خیلی کیف میده آخه بعداز  من و فاطمه و لیلا این ناهید بود که تو قسمت ادراری حامله شده بود و کلا اداری کارخونه رو تعطیل کردیم و همه اومدیم تا نی نی داری کنیم و تا یه ماه دیگه نی نی نازش میاد تو بغلشو ما رو دعوت کرده تا بریم و سیسمونی ببینیم  نی نیش دختره قراربود اسمش رو بزاره بهناز از نی نی های دیگه هم بهار ی نی خاله فاطمه(1سال و 2 ماهه و علی اصغر 7 ماهه نی نی خاله لیلا هم میان و جمع نی نی ها جمعه

                                     

 

 و فکر کنم که خاله مریمم یه کارایی کرده که باید از زیر زبونش بکشم

خلاصه بعد از مدت ها می خواهیم یه دلی از مهمونی در آریم بعدا عکسات توخونه خاله ناهید با بهار و علی اصغر می زارمم

حالا من نمی دونم کادو چی بخرم و فعلا دارم با خودم کلنجار میرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان سید کوچولو
14 بهمن 90 10:38
خوش بگذره


جای شما خالی
مامان سانلي
14 بهمن 90 13:28
سلام چه ني ني نازي دارين خدا براتون حفظش كنه
مامان چشم عسلي
15 بهمن 90 2:51
به به مهموني من عاشق مهماني اون هم با چاشني بچه زياد هستم رها جونمو ببوس


ممنون عزیزم شما هم بفرمایید
مامان انیسا
15 بهمن 90 11:34
سلام
رها جونی خوبه؟مامان رها جونی خوبه ؟
انیسای من مریض شده براش دعا کنین



وای خیلی ناراحت شدم خدازودتر خوبش کن
مامان یسنا گلی
15 بهمن 90 11:51
سلام خاله جون.خوش به حال رها جون با این همه دوست و نی نی های هم سن.
امیدوارم خوش بگذره.
بازم به ما سر بزنین.بوس


ممنونم خوشحالمون کردید
محمد گیان
15 بهمن 90 13:32
سلامممممممممممممممممممم
به به چه دختر نازی خدا حفظش کنه براتون
ممنون که به وب ما سر زدین


خواهش میکنم خوشحالمون کردید
مامان حنا
15 بهمن 90 18:38
سلام گلم خوبید؟؟؟؟؟؟؟
به به مهمونی دلم لک زده برای مهمونی ایشالله بهتون خوش بگذره
خانومی من هم لینکتون کردم امیدوارم دوستای خوبی برای همدیگه باشیم


عزیزم کاش اینجا بودی و با هم میرفتیم دوست عزیز من
مامانی شیما وحدیث
15 بهمن 90 23:24
سلام مامان رها سادات خوشکل ونازنازی
خیلی خیلی ممنون که به وب ما سرزدی
عجب جمع نی نی هایی دارین هاااااااااااااااا
کلی به نی نی ها خوش میگذره
عکس گذاشتی خبرم کن .
راستی پست جدید تولد گذاشتم .تونستی بیا


چشم خبرت می کنم حتما میام و سر می زنم دوست من
مامان نیایش
16 بهمن 90 17:20
سلام نی نی تون خیلی نازه کاش همیشه زیر سایتون باشه.
نی نی من خودش مینویسه
به منم سر بزن


ممنون که به ما سر زدید شما لطف دارید


مامانی هدیه
16 بهمن 90 20:27
مرسی که به ما سرزدید
مامان ارتین
22 بهمن 90 11:30
سلام وبلاگ ناز دخترت دیدم مثل خودش ناز قشنگ از دور صورت ماهش میبوسم


شما لطف داری عزیزم می بوسمتون