رها سادات مصطفوی گرجیرها سادات مصطفوی گرجی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
زهرا ساداتزهرا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
سید محمد صدراسید محمد صدرا، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

رها جون دختر گل همه

سلام به همه

1390/12/3 18:08
685 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان و عزیزان

ممنونم از همه نطرات سازنده و کاراتون شکلکهای جالب و متنوع آروین

ممنونم که این همه با من همفکری کردید

اولا باید اصلاح کنم که بابای رها بهترین بابای دنیاست و همش به من می گه که چند سال استراحت کن و فقط برای او ن که حوصلت سر نره همون تدریس و کارای پاره وقت رو انجام بده

اما من نطرم این بود که برم کار تمام وقت و رها رو بزارم مهد بیچاره بابایی از سپاه 1 هفته وقت گرفته که هر روز 1 ساعتی تو رو ببره مهد تا عادت کنی

خوب چون من صبحا تا 3.5 بعد از ظهرسر کارم و بابایی گفته می برمش تا ببینم عادت میکنه یا نه بعضی وقتا خیلی شرمنده بابایی می شم بنده خدا

اما الان که 4 روزه می رم از خدا پنهون نباشه از شما چه پنهون که مثل این که پاره تنم رو ازم جدا کردن بعضی وقتا خیلی دلم برای دختری تنگ میشه مثلا امروز سر کار کلا بقض داشتم و کاری نمی تونستم بکنم

همش میگم من که آدمی  بزرگم اینقدر روم تاثیر داره پس اون بچه چی میکشه فکر میکنم بدترین مامان دنیام

خیلی دودلم امروز که واقعا دیونه شده بودم و بد جور دلم برای دخترم تنگ شده بود و چند بار فیلمای گوشیم رو نگاه کردم تا دختریم رو ببینم و آروم بشم

فعلا فردا رومرخصی گرفتم تا قشنگ تر فکر کنم شکلکهای جالب و متنوع آروین   شکلکهای جالب و متنوع آروین

دارم به همین نتیجه می رسم که هنوز هم زوده که بری مهد و باید صبر کنم آخه اول که می خوای بری تو مهد کلی گریه می کنی و 1 ساعت هم بیشتر دووم نمیاری  شکلکهای جالب و متنوع آروین و وفتی می شنوم که داری گریه می کنی بد جور دلم می گیره

 نمی دونم احساس می کنم یکم از دستم ناراحتی و دوستم نداری   شکلکهای جالب و متنوع آروین

خدایا کمکم کن تصمیم درستی بگیرم شکلکهای جالب و متنوع آروین

خیلی وقتا پشیمون می شم که دارم میرم سر کار تمام وقت و همون پاره وقت کنار رها خیلی بهتره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

wallpaint
3 اسفند 90 18:17
"نقاشی دیواری"،سبکی مدرن در دکوراسیون داخلی...
مامان چشم عسلي
3 اسفند 90 19:43
خانومي من كه هنوز معتقدم حق با همسرته.نه رها جون كس بيگانه ايه نه باباييش و اگر گذشتي هم دركار باشه براي خانواده و همنفساته. در هر حال اميدوارم بتوني يه تصميم مفيد براي همه اعضاي خانواده بگيري


مرسی ممنونم منم به نظر تو معتقدم
حسینی
3 اسفند 90 22:12
با سلام دوست گرامی وبلاگ زیبایی دارید . اگر مایل به دریافت مقاله و مشاوره در زمینه کودک هستید با موضوعیت های پزشکی ، تغذیه ، روانشناسی و ... و همچنین سرگرمی و مسائل دیگر مربوط به کودکان از پرتال جامع مهدکودک و خانواده دیدن کنید و حتما تو قسمت خبر نامه عضو بشید تا مقالات براتون ارسال بشه . در صورتی که مایل بودین لینک پرتال رو هم در لیست دوستانتون قرار بدید تا دیگران هم از سایت استفاده کنند برای هر گونه همکاری مشتاق حضور شما در بزرگ ترین سایت کودکان هستیم www.mahdportal.com
مامان امیرعلی
4 اسفند 90 0:32
آخی افسانه جون غصه نخور.رها خانومی بزرگ میشه یادش میرهخوب به خاطر آینده خودش داری میری.منم اگه تحصیلاتی مثه تو داشتم مطمئن باش تو خونه نمیموندم


دلتنگی خودم رو می بینم با خودم می گم اون بچه چی می کشه
نانازیا
4 اسفند 90 15:16
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها www.nanazia.ir
مریم مامان پندار
6 اسفند 90 17:18
افسانه جونم یه روزی رها به اینکه شما کار و فعالیت مورد علاقه ات رو بخاطر بیشتر با او بودن موقت گذاشتی کنار بهت افتخار میکنه رها جون تبریک بخاطر مامان به این خوبی