رها سادات مصطفوی گرجیرها سادات مصطفوی گرجی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
زهرا ساداتزهرا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
سید محمد صدراسید محمد صدرا، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

رها جون دختر گل همه

دختری وتنهایی با بابایی

1390/11/22 14:50
1,193 بازدید
اشتراک گذاری

خوب دیروز ساعت 3 به بعد خوابوندمت و تو هم قشنگ تو تاب خوابیدیو منم بردمت و گذاشتمت رو تختت  تا راحت تر بخوابی و منم بتونم برم سر کلاس و خیالم راحت بود که 2 ساعتی می خوابی و منم با خیال راحت می تونم درسم را بدم و بابایی هم کمتر خسته بشه و اذیت نشه

خوب من تقریبا تا ساعت 6.5 سر کلاس بودم و از همون جا به بابایی زنگ زدم که حالت رو بپرسم و بگم که دارم میام خونه و بابایی گفت که تو ساعت 5 از خواب پاشدی و دنبال من تو اتاق و آشپزخونه و دستشویی و هر جا که فکرش رو می کردی می گشتی و می یومدی و دستات رو بالا می گرفتی و بلند می گفتی کو     نیس     کو     نیس    الهی مامان فدای حرف زدنت بشم

منم که پشت تلفن قش رفته بودم لحظه لحظه می کردم که بیام و بغلت کنم.

خوب وقتی که اومدم خونه پشت آیفون تصویری باهام حرف می زدی و در رو باز نمی کردی تا در رو باز کردی و من اومدم تو خونه یهو پریدی و بغلم و یه 10 تایی بوسم کردی

انگار تمام خستگیم در رفته بود و خیلی هم سوپرایز شده بودم و برا این که بابایی حسودیش نشه یکی در میون هم صورتت رو می کردی طرفش که ببوسیش

الهی من قربون اون همه عقل و شعورت بشم

امروزم ساعت 6.5 تا 9 کلاس دارم و بازم باید پیش بابایی بمونی

بعدشم دستور غذای خاله حنا را اجرا کردم و فلافل براتون پختم ببین

قابل توجه مامان حنا البته برای اولین باره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله فهیمه
20 بهمن 90 17:37
انگاری این روزها همه مامان ها درس خون شدن
به هر کی می رسم بچه دار شده درس هم می خونه
ممنون که سر زدید


عزيزم درس نمي خونم درس مي دم حسابداري كاربردي
مامان هلیا
20 بهمن 90 18:49
سلام خوبین ممنونم که به وبلاگه دخترم سر زدین.ماشاالله دختر شما هم خیلی با مزه هستش.وبلاگه شما هم جالبه خوشم اومد.باز هم به ما سر بزنید من لینکتون کردم.
مامان هلیا
20 بهمن 90 18:56
این رو یادم رفت بنویسم چقدر ادمای بیکار و فضولی پیدا میشن که تو هر سوراخی سر میکنن متاسفانه ادرسشون هم از ترسشون نمیذارن و هر چی عقده های درونی و کمبود تو زندگیشون دارن رو با این نوشته خالی میکنن.منظورم همین خاله فهیمه هستش زنیکه فضول ناقص عقل که به ما هم از این چرت و پرت ها نوشته و نظر داده.حتما تایید کنین که بخونه.
مامانی هدیه
21 بهمن 90 10:10
سلام خدارو شکر که می تونید کمی هم برای خودتون وقت بذارید دخترتون خیلی ناز خدا بهتون ببخشه اگر مایلید هدیه رو لینک کنید خوشحال می شم
مامان آرینا موفرفری
22 بهمن 90 1:01
سلام دوست خوبم.ممنون که به ما سرزدید.ماشااله دختر نازی دارید.با اجازه لینکتون کردم.


خواهش میکنم ایشالله دوستای خوبی باشیم
مامان حنا
23 بهمن 90 3:12
سلام عزیزم خوبی؟؟؟؟
دلم براتون تنگ شده بود چن روزه مهمون داشتم به دوستای عزیزم نرسیدم شرمنده
نازنینم عالی شده حیف که پیشتون نبودمو از دستم رفته که از اون فلافلا بخورم ولی نوش جونتون باشه
راستی درست مثل دستور درست کردی یا چیزی هم خودت مکملش قرار دادی مثل یه عده که تخم مرغ هم بهش میزنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رها جونم رو ببوسید


نه عزیزم همونطوری که گفته بودی درست کردم
اتفاقا اول تعجب کرده بودم که مگه میشه بدون تخم مرغ سریع به شوهرم گفتم سایتت رو باز کنه و ببینه که تخم مرغ داره یا نه وقتی دیدم ندارم درست کردم و دیدم بدون تخم مرغ هم می چسبه
مریم مامان پندار
6 اسفند 90 17:21
افسانه پاشو بیا خرمشهر من برات یه فلافل درست کنم بخوری 40ستون 40پنجره