رها سادات مصطفوی گرجیرها سادات مصطفوی گرجی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
زهرا ساداتزهرا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
سید محمد صدراسید محمد صدرا، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

رها جون دختر گل همه

مرخصی گرفتم

1390/12/4 9:48
643 بازدید
اشتراک گذاری

یه خبر خوب بهت می دم امروزو مرخصی گرفتم که پیشت باشم و و عاشقانه بغلت کنم چون دیروز سر کار کلا دپرس بودم و از فرط دلتنگی لحظه ها رو می شمردم تا بگذره و بیام پیشت و بغلت کنم

باید بگم که خیلی سخت بود فکر نمی کردم که فقط 4 روز دووم بیارم و دلم برات تنگ بشه دیروز حتی سر کار گزیم گرفت و رفتم تو دستشویی گریه کردم و بعد نماز ظهرم رو خوندم تا آروم بشم و وقت بگذره و زودتر برگرئم خونه

 حالا امروز و فردا رو قشنگ فکر می کنم تا حسابی تصمیم بگیرم خدایا کمکم کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان حنا
5 اسفند 90 5:34
سلام مامان رها جون خوبی؟؟؟؟؟؟ خوشحالم مرخصی گرفتی خسته نباشی خیلی خوبه که میتونی پیش رها جون باشی مواظب رهای عزیزم باشو ببوسش خانومی خصوصی هم داری
مامان پورياپهلووون
5 اسفند 90 14:28
سلام خوشحالم انشاالله كه بتوني با اين دل كوچيكت با كارت كنار بياي ولي خيلي شبيه هم هستيم دل نداريم كه!!!!!!!!1


آره والا دیگه نگو تصمیم گرفتم خونه بمونم راستی عزیزم هر کاری می کنم بیام پیشت آدرست نمی یاد آدرست رو برام بزار


مامان حنا
7 اسفند 90 0:52
مامان رها جون تو رو خدا اون کامنت منو حذف کن من که گفتم تاییدش نکن خواهش میکنم هر چه سریعتر حذفش کن


وای عزیزم من تاییدش نکردم به شوهرم گفتم حذف کنه فکر کنم اشتباه تایید کرد
عزیزم واقعا شرمندم واقعا شرمندم