رها سادات مصطفوی گرجیرها سادات مصطفوی گرجی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
زهرا ساداتزهرا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه سن داره
سید محمد صدراسید محمد صدرا، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

رها جون دختر گل همه

دندون 8 و 9

1390/7/11 9:51
597 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم دیشب که داشتیم با بابایی کلی قلقلکت می دادیم و تو هم برامون غش می رفتی متوجه شدیم که 2 تا از دندونای آسیات زده بیرون طرف راست دهنت و هم بالا و هم پایین

قربونت برم مبارکت باشه عشق من

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

ایشالله همش با هم در بیاد راحت بشی حالا دیگه می تونی همه چیز رو بجوی

niniweblog.com

خوب اگه بخوام دقیق نشون بدم دندون اولین آسیای کوچیک بالا و پایین در اومده و حالا 9 تا دندون داریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان شهداد
13 مهر 90 12:07
سلام عزیزم عکسهای دختر گلت را دیدم انشاء ا.. سلامت وپاینده باشد . یه سوال دارم ازت عزیزم اگه لطف کنی منو راهنمایی کنی من چطوری می تونم عکسهای دخترم داخل این قابهای قشنگ بذارم البته از ادرس شما رفتم ولی هر کاری کردم نشد.ممنون
مامان لیلا
13 مهر 90 13:44
مامان شینا
14 مهر 90 13:06
رویش دندون جدید مبارک عکسات هم خوشگل شدن
مامان شینا
17 مهر 90 3:42
روز جهانی کودک مبارک
مامان یاسمین زهرا
20 مهر 90 18:50
عزیزم مبارک باشه
خاله هدي ياسمين زهرا
21 مهر 90 23:31
مباركه حالا ميتوني نون سنگك بخوري