رها سادات مصطفوی گرجیرها سادات مصطفوی گرجی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
زهرا ساداتزهرا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه سن داره
سید محمد صدراسید محمد صدرا، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

رها جون دختر گل همه

تدارک جشن تولد دوستانه

1390/6/25 15:14
653 بازدید
اشتراک گذاری

از بس تو این روزا رفتیم کارخونه که همکارام و دوستام توقع دارن که برایت جشن تولد بگیرم تا بیان خونمون و برایت کادو بیارن و یه دلی از عزا در بیارن و کلی بزنن و...Electric Slide  Moonwalker  Hula Dancer  

پس 13/6/90 قرار شد که خاله نسترن و خاله تبسم بیان خونمون تا برای من یه لباس خوشگل ببرن و بعد خودم اونو بدوزم راستش هنوز هیچ کاری برای تولدت نکردم و حسابی هم دودل هستم ولی دلم و زدم به دریا و دارم تدارکش رو می بینم

باید بگم که من پارچه لباسم رو عید خریده بودم و هنوز وقت نکده بودم برم سراغش و از اون موقع تا حالا تو هی میری و از کشو درش میاری و می پیچی دور خودت و کلی باهاش بازی میکنی و خلاصه پارچم شده یه اسباب بازی برای تو و فکر کنم قبل از این که بدوزمش باید بشورمشbig-animated Smiley

خلاصه وقتی به بابایی گفتم که می خوام لباسم رو بدوزم بهم گفت اگر جرات داری به اون پارچه دست بزن آخه عمرا رها بذاره تو اونو بدوزی

راستش همین هم شد اصلا اجازه نمی دادی بچه ها رو زمین پهنش کنن چه برسه که بخوان ببرنش

خلاصه کلی بغلت کردم و کلی نق زدی که چرا پارچه دست اوناست تا این که اضافه پارچه رو بهت دادیم تا خیالت راهت شد و دست از سر ما برداشتی

بچه ها هم برام یه مدل بریدن و قرار شد که فردا خودم بدوزمش راستش قرار گذاشتیم که پس فردا از ساعت 4 تا 8 شب برات تولد بگیریم و یه 20نفری را هم دعوت کنیم

این یعنی این که من برای برگذاری مراسمت فقط یک روز وقت داشتم و این در حالی بود که بابایی هم نبود و رفته بود برای آخرین بار به ماموریت اصفهانش و هنوز حتی لباسم را هم ندوخته بودم چه برسه به کارای تولدتbig-animated Smiley

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

mamani helena
25 شهریور 90 17:42
salam azizam mashale dokhmale nazi dari.dost dashti be webe dokhmale manam sar bezan .
محمد حسین قلی زاده
27 شهریور 90 0:01
با عرض سلا رها جون روز به روز خوشکل تر و ناز تر می شی من منتظرم تا بیای بافق تا عکس نازتو بگیرم
نیلوفر مامان آوا
27 شهریور 90 11:27
تولدت مبارک خانم کوچولوی نازنازی. چه عکسای خوشملی انداختی. وبلاگتم خیلی شاده. بوس