رها سادات مصطفوی گرجیرها سادات مصطفوی گرجی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
زهرا ساداتزهرا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه سن داره
سید محمد صدراسید محمد صدرا، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

رها جون دختر گل همه

قرداد جدید مامانی و مشغله زیاد

1390/6/25 14:56
463 بازدید
اشتراک گذاری

خوب در مسافرت هم که بودیم دائما از کارخانه زنگ می زدند که بیا و کار را شروع کنیم مجبور شدیم که مراجعه کنیم و قرارداد جدید ببندیمmahsae-ali

از یک طرف خوشحال بودم و از طرفی هم تو ناراحت بودی چون مجبور بودم زمانی از روز را برای کارهایم بگذارم و کمتر با تو بازی کنم و این تو را خیلی ناراحت می کرد حتی گاهی که از این که همش پشت سیستم هستم عصبانی میشدی و در اوج کار میومدی و یواشکی کامپیوتر را خاموش میکردی و کلی منو عصبانی می کردی big-animated Smileybig-animated Smiley

خوب گهگاهی هم مجبور بودم مثل همیشه باز تو رو به کار خانه ببرم و اونجا پیشم باشی تا به کارام برسم اینا را گفتم برای دوستانی که می گفتند چرا کم پیدایی

به خدا سرم بعضی وقتا خیلی شلوغ میشه و از اون ور هم رها خانم همکاری نمیکنه و خستم میکنه

به خاطر همین هم مجبورم که وقتی خوابه یا کارام رو انجام بدم ویا برای تو بنویسم که تا ائلی را انجام بدم از خواب بیدار میشی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!big-animated Smileyتازه تو این اوضاع احوال شاگرد هم قبول کردم و بهشون درس میدم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)