رها سادات مصطفوی گرجیرها سادات مصطفوی گرجی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
زهرا ساداتزهرا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره
سید محمد صدراسید محمد صدرا، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه سن داره

رها جون دختر گل همه

تو رو خدا دعا کنید و از ته دل و با خلوص نیت از خدا بخواهید.....

1391/8/16 20:01
1,695 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای عزیزم یک خبر فوری و درد ناک دارم براتون

 

داشتم نظرات رها رو تو بلاگفا چک می کردم که یکی از دوستای هم دانشگاهیم که 7 سالیه همدیگر رو ندیدیم برام پیام گذاشته که خواهر سالم و سلامتش در عرض 3 هفته سلامتیش را از دست داده و نابینا و فلج شده منم سریع گوشی رو برداشتم و بهش زنگ زدم و تا این موضوع رو فهمیدم مو به تنم سیخ شد و گوشی از دستم افتاد

دکترا گفتن که سرطان مغز استخوان داره و امیدی نیست

تورو خدا از همه شما عزیزان که می دونم چقدر دلتان پاک وبه خاطر اون نی نی های نازی که دارید قسمتون می دم برای سلامتی یا راحت شدنش دعا کنید واقعا شرایط سختی است

الهام جان از همین جا ما و همه نی نی وبلاگی ها و تمام خوانندگان این متن برای خواهرت آرزوی سلامتی و عافیت می کنیم

الهی آمین الهی آمین آمین آمین آمین یا رب العالمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان رها
15 آبان 91 13:49
سلام الهام جان خیلی ناراحت شدم از جد رها سادات خواستم تا یا راحتش کنه و یا شفاش بده هر چی مصلحت باشه همون میشه از همه دوستانم هم خواستم تا دعا کنن خدا هم هر چی مصلحت بدونه میشه
فریبا مامان رایین
16 آبان 91 1:55
خیلی ناراحت شدم عزیزم... در حالیکه خودم دلواپس ِ یه بیمار کوچولو هستم اما براش دعا می کنم که خیلی زود خوب بشه... شاید با یه معجزه.. خدا خیلی بزرگه....


خدا ایشالله زودتر شفاش بده به خدا خونوادش خیلی گناه دارن بد جور دارن زجر می کشن
خدایا به داد همه بیمارا برس مخصوصا بیمار ما
مامان پوريا پهلووون كوچولو
16 آبان 91 22:53
واي خداجون خيلي سخته..خيلي ناراحت شدم....... خدا يا بحق زهراي مرضيه خودت شفا بده


آره بخدا راست می گی خیلی سخته خدا شفاش بده
دوستم الهام هم یه بچه 6 ماهه داره که الان اینقده نارا حته و همش گریه می کنه که من می ترسم بچه خودش هم خدای نکرده مریض بشه
مامان چشم عسلی
17 آبان 91 13:16
سلام افسانه جون
با خوندن خبرت مو به تنم راست شد و حالم بد من الان میدونم چه حالی دارند ما هم این دوران رو تازه پشت سر گذاشتیم امیدوارم به حق این ماه و ایام عزیزش خداوند شفای این بیمار را نزدیک و نزدیکتر کند انچه که صلاحشه


ممنون عزیزم خدا بد نده شما کی این بیماری رو داشته
وای خدای من برای من فکر کردن به این قضیه هم عذاب اوره چه برسه که زبونم لال تو این شرایط باشم به هر حال خدایا این همه بنده ها دست بلند کردن برای شفاش خواهشا التماسا تو رو به همه اهل بیتت تو رو به پیامبرا و امامات قسمت می دم شفاش رو بده
از اون روز شاید باورت نشه به خودم می گم سر یه کار اشتباه رها کلی عصبانی می شوم چه جوریه که بااین مشکل دست و چنجه نرم می کنند خدا صبرشون رو هم عنایت بفرما برای تحمل کردن پدر و مادرش چون ما اصلا راضی نیستیم بچمون مریض بشه بنده خدا چی می کشن که این درد رو تحمل می کنن خدایا به پدر و مادرش رحم کن


محبوبه
18 آبان 91 22:55
خدا خودش شفا بده چه ناراحت کننده
مامان آنیل
19 آبان 91 0:42
عزیززززززززم خیلی ناراحت شدم خدا خودش بزرکه و عزیز ایشالا شفا پیدا کنه خدایا به حق این روزای عزیز.
مامان شینا
22 آبان 91 19:46
خدا شفا بده