رها سادات مصطفوی گرجیرها سادات مصطفوی گرجی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
زهرا ساداتزهرا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره
سید محمد صدراسید محمد صدرا، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

رها جون دختر گل همه

عید غدیر خم و عید سادات و سالگرد ازدواج مامان و بابا

1391/8/17 16:33
2,061 بازدید
اشتراک گذاری

کارت پستال ویژه عید غدیر خم

عید غدیر خم بر شما عاشقان مبارک باد

سلام سلام و صد سلام و شادباش بهترین آرزو ها برای شما دوستان

دستي به هوا رفت و دو پيمانه به هم خورد
در لحظه «مي» نظم دو تا شانه به هم خورد

دستور رسيد از ته مجلس به تسلسل
پيمانه «مي» تا سر ميخانه به هم خورد

دستي به هوا رفت و به تاييد همان دست
دست همه قوم صميمانه به هم خورد

«لبيك علي »قطره باران به زمين ريخت
«لبيك علي» نور و تن دانه به هم خورد

يك روز گذشت و شب مستي به سر آمد
يعني سر سنگ و سر ديوانه به هم خورد

پس باده پريد از سر مستان و پس از آن
بادي نوزيد و در يك خانه به هم خورد


نادر بختياري

ابنم عیدی رها سادات برای تمام کسایی که از این سادات کوچولو عیدی می خوان

 

ظهر بابابای رها و سادات خانم رفتیم بیرون و تور و ربان و سکه و شکلات و گل گرفتیم تا بتونم این عیدی های کوچیک رو درست کنیم که رها خانم هم کلی دوست داشت تو درست کردنشون کمک کنه

بعدم که درست شد خودش رفت رو مبل نشسته که ازش عکس بگیرم و برای شما بزارم

که خودش با تمام وجود این عیدی ها رو به شما نی نی ها و مامان و بابا هاشون تقدیم می کنه البته با کلی دعای خیر برای شما

بهش می گم چند تا به دوستات بده که با دستای خودش به شما تقدیم می کنه

البته باید بگم که پیوند من و بابایی هم در عید غدیر خم بوده که الان 6 ساله که در کنار هم زندگی شادی رو داریم

دوباره نوشت توجه توجه

یواشکی می گم تازه برای هدیه سالگرد ازدواجوم با هم و برای هم یه زمین خریدیم که 205 متره حالا ما هم می تونیم تو این دنیا ادعا کنیم که یه جایی مال خودمونه بزن دست قشنگه رو

بعد از معامله زمین صاحب زمین 50000 تومان به رها سادات داد و گفت برید براش چیزی بخرین و منم 50000 تومان دیگه گذاشتم روش و یه پلاک براش خریدم که تو عکسا تو گردنشه مبارکت باشه عسلم

بعدا نوشت :

روز صبح عید غدیر من و رها خانم و سارا و امیر حسن با هم رفتیم به باز سازی غدیر خم که در شهر برگزار می شد

ماشالله خیلی شلوغ شده بود و خیلی هم مراسم قشنگی بود و خانه کعبه و برکه غدیر خم و منبر رو درست کرده بودند و کاروانیان با شتر و اسب می آمدند و بعد از اقامه نماز پیامبر بالای منبر رفت و دست حضرت علی را به عنوان امام بعد از خود بالا گرفت و فرمود :من کنت مولا فهذا علی مولا که یهو یه عالمه گلبرگ گل رز رو سرمون ریختن و خیلی فضای منقلب کننده ای بود بعد رها گل ها رو برداشت و بر سر یه خانوم می ریخت اول خانمه برگشت تا ببینه چرا رها اینجوری می کنه که من بهش گفتم غمت نباشه دخترم سیده خوشبحالت که تو این همه جمعیت فقطز با دستای کوچیکش داره به تو گل هدیه می کنه مطمن باش که تا شب حاجت روا می شی و خانومه کلی گریه کرد و هی رها رو می بوسید و رها هم هی گل می ریخت رو سر اون خانومه هر چی بهش می گفتم که رو سر این خانوم هم بریز نمی ریخت و فقط اون خانومه رو دوست داشت خدا کنه که تا شب حاجت روا بشه خودمم اشک تو چشام جمع شده بود خلاصه مراسم پر فیضی بود و خیلی هم شلوغ بود جای همتون خالی بود

شب رو هم با مهمانداری گذراندیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (23)

مامان رها
12 آبان 91 17:14
دختر گلم خیلی دوست دارم وقتی به این فکر می کنم که من مادر سادات هستم خیلی عشق می کنم خیلی باعث افتخارم که خدا این سعادت رو بهم داده که مادر و همسر سید باشم نمی دونید چه حس غرور آفرینی دارم می دونی از بابایی خواسته بودم تو نه ماهی که تورو باردار بودم به من سید خانم بگه آخه بهش می گفتم که تو وجود من یه ساداته پس باید به من سید خانم بگی خلاصه عزیزم خیلی دوست دارم و سعی می کنم همیشه این عید رو برات جشن بگیرم
مامان دینا جون
13 آبان 91 17:46
عیدت مبارک خاله.خوش به حال مامانت که یه سیده خانم کوچولو تو خونش داره.


ممنون خاله مهربون عیدی شما هم مبارک باشه و ایشالله حاجت روا بشی
دخترم عشق من
14 آبان 91 8:57
سلام سیده خانم عزیز . چه عیدیای خوشکلی . تبریک میگم عیدو بهتون . التماس دعا دارم عزیزم . رهاسادات عزیز رو از طرف من ببوس . دعا کن منم حاجت روا بشم گلم .

ممنون خاله جون عید شما هم مبارک
خاله جون رها برای همتون دعا میکنه و مطمن باشید که حاجت روا میشید تا حالا همه ازجد رها حاجت گرفتن
مامان نیره
14 آبان 91 12:15
سلام وای بدونید با چه سختی وبلاگتون پیدا کردم اصلا وبلاگت بالا نمیاد عزیزم
بهرحال رها گلم روزتو بهت تبریک می گم انشاء اله 100 تا از این عیدا ببینی قربونت برم برای سلامتی همه بچه دعا کن هانی منو ویژه فدات شم می بوسمت


سلام عزیزم چرا نتونستی الان می رم درست مس کنم که زودتر بالا بیاد به هر حال شرمنده
ممنون که به ما سرزدید
چشم خدا ایشالله حافظ و نگه دار همه بچه ها باشه
مامان رها
14 آبان 91 15:23
سلام دختر گلم نمی دونم چرا هیچکی سالگرد به هم پیوستن من و بابایی رو تبریک نمی گه دلم شکست
خودم به خودمون سالگرد ازدواجمون رو تبریک می گم و ایشالله سال های سال در کنار هم زندگی شادی داشته باشیم
و بتونیم بهترین پدر و مادر برای تو باشیم که هستیم


یکم خودت رو تحویل بگیر نوشابه می خوری برات باز کنم
محبوبه
14 آبان 91 16:30
سلام عزیزم
عیدتون مبارک، ببخشید عزیزم یکمی دیر شد.
رها گلی دستت درد نکنه خاله، دست مامانی گلتم درد نکنه.
سالگرد ازدواج مامان و بابا هم مبارکشون باشه پیر شن به پای هم


ممنون عزیزم
خوشسحالمون کردی اومدی پیشمون خیلی منتظرت بودیم
مامان امیرعلی جیگر
14 آبان 91 22:17
با تاخیر عیدتون مبارک.رها سادات کوچولو عیدت مبارک عزیزم.


ممنون خاله مهربونم عید شما هم مبارک ایشالله حاجت روا بشی
مامان ماهان
14 آبان 91 22:17
سلام سیده خانم عزیز . چه عیدیای خوشکلی . تبریک میگم عیدو بهتون . التماس دعا دارم عزیزم .سالگرد ازدواج مامان و بابا هم مبارکشون باشه


ممنون خاله جون چشاتون قشنگ می بینه
راستی خاله منم تو درست کردنشون کمک کردم
بابت تبریک سالگرد ازدواجمون ممنون عزیز جون
مامان امیرعلی جیگر
14 آبان 91 22:17
سالگرد ازدواجتونم مبارک.ایشالا پای هم پیر بشین با 1000 تا بچه دیگه


ممنون از دعای اولیت
ولی چرا دعای دومی اینطوریه بابا همین یکی هم نمی تونم وای به حال 1000 تا
قسمت شما بشه ایشالله
مامان امیرعلی جیگر
14 آبان 91 22:19
چه عیدیای خوشکلی .چه تزیینی .ای کاش یکی از اینا نصیب ما هم میشد.
با اینکه 7-8 تایی جمع کردم از این عیدیا ولی این یه صفای دیگه داره


قربونت برم غمت نباشه یکی برات کنار می زارم اگه یه وقت اومدیم و سعادت دیدم هم رو داشتیم تقدیمت می کنم
مامان یسنا گلی
15 آبان 91 10:38
رها جونم عید گذشته ات مبارک عزیزم.ببخشید دیر شد. این چند روز درگیر کارای عقد خاله یسنا بودیم نشد بیام تبریک بگم.
ممنون از عیدهای قشنگت.بوسسسسسسسسسس


مبارک باشه خاله جون عقد خاله یسنا جونم خوش بگذره بهتون
ممنون که تو این همه گرفتاری ما رو فراموش نکردین
قابل شما رو نداشت
محدثه
15 آبان 91 19:51
سلام سادات خانم. سلام افسانه جون.امیدوارم خوش و سرحال باشید ودرلحظه لحظه زندگیتون شادی کنید.عید گذشته رو تبریک میگموممنون هستم به خاطر عیدی های نازت رها جونی.
از خدا میخواهم زیر این سقف بلند/روی دامن زمین/هرکجا خسته شدی یا که پر غصه شدی دستی از عالم غیب به دادت برسه.وچه زیباست که این دست خدا باشدوبس...



سلام محدثه جون خوبی خوشی سلامتی قربونت برم که همیشه به ما لطف داری
عزیز دلم چند روزیه هی می خوام بیام خونتون وبینمتون دلم براتون یه ذره شده
مان و بابا خوبن عزیزم
سلام برسون به همشون
شما بیاین خونمون دیگه گفتم حتما برای گرفتن عیدی میاین اما نیومدین به هر حال منتطرتونیم
شعر قشنگی برای گذاشتی خیلی منقلب شدم ممنون
ما
مامان خان گوگولي
16 آبان 91 0:51
دستاي گل كوچولوت درد نكنه رها سادات خانم ناز تو كه دلت پاك و بي گناهه برامون دعا كن تا خدا هم همه رو ببخشه آمين


ممنون خاله خوب و مهربونمون براتون یه عالمه دعا می کنیم تا حاجت روا بشید
فریبا مامان رایین
16 آبان 91 1:56
وی این بهترین عیذی بود که می شد گرفت... از دست یه سادات کوچولو... لبت خندون باشه عزیزم


سلام خاله مهربونم بهترین عیدی رو ایشالله با حاجت روا شدنتون بهتون بده جد رها
مریم مامان پندار
16 آبان 91 18:05
سلاممممممممممممم
شرمنده ام بخدا
حق داری گله کنی
اما شما هم دیگه به ما سر نزدی
عید ت مبارک عزیزم
رها جون خوشبجالت عزیزم که از ساداتی
قربونت برم من
بازم پیشم بیا
برات یه پیام خصوصی گذاشتم بخون فدات بشم

عزیز کلا من شاید ماهی یه بار یا 2 ماه یه بار بیام اما همش پیشتون میام برو ببین می بینی که میام ما شما رو دوست داریم
الان می رم می خونم



راستی عزیز تو خصوصی چیزی نبود فدات شم که بخونم

مریم مامان پندار
16 آبان 91 18:06
خصوصی خوندی پاک کن
من و پندار عیدی میخوایم حالا هر جور که میدونی به ما برسون
ما عیدی میخوایییییییییییییییییییییییییییییییییییم


چشم عزیزم ادرس بده برات بفرستم البته ناقابله ولی تبرکه
مامان پوريا پهلووون كوچولو
16 آبان 91 22:56
عزيزم شرمندگي مارو بابت تاخيرمون بپذير عزيز خاله عيدتون مبارك و دست گلت درد نكنه بابت عيديمون برامون دعا كن


نه خواخش می کنم عزیز دلم
عید شما هم مبارک باشه
ایشالله که حاجت روا بشی
فاطمه (مامان آیلین)
17 آبان 91 9:34
چه عیدی قشنگی ممنونم رها جون میبوسمت عیدت هم (هرچند با تاخیر) مبارک باشه ایشالا زیز سایه پدر و مادر مهربونت و الطاف خدای بزرگ زندگی زیبات هر روز قشنگتر بشه .


ممنون خاله مهربون عید بر شما و آیلین جونم هم مبارک ایشالله حاجت روا بشی
فاطمه (مامان آیلین)
17 آبان 91 9:36
واای ببخشید مامان رها : عزیزم سالگرد ازدواج شما هم مبارک باشه ایشالا بهترین و نابترین لحظات رو درکنار همسرتون و دخترتون تجربه کنید


ممنون عزیزم از دعاهای قشنگتون
نوشین
17 آبان 91 9:42
الهی فداش بشم عزیییییییییییییییزمدست گل رهاجونم درد نکنه بابت عیدی قشنگش.ان شاا... من هم حاجت روا بشم.برام دعا کن
سالگرد عقدتون مبارک عزیزم.ان شاا... خوشبخت و سعادتمند باشین گلم


ممنون عزیزم که به ما سر زدید
ایشالله شما حاجت روا بشی
مامان چشم عسلی
17 آبان 91 13:21
به قول مشهدیها بی بی رها عیدت مبارک میدونستی ما با هم دختر عموییم سالگرد ازدواج شما هم مبارک باشه افسانه جون آرزو میکنم کانون زندگیتون روز به روز شادتر بشه


ممنون عزیزم پس شما هم سد خانم هستی ما هم عیدتون رو تبریک می گیم و التماس دعا داریم ممنون بابات تبریک سالگرد ازدواجمون راستش برای سالگرد ازدواجمون رفتیم و یه زمین 205 متری خریدیم اینم هدیه سالگرد ازدواجمون بود
محدثه
17 آبان 91 17:35
خیی خوش حال میشیم بهمون سربزنید.بدون تعارف میگم حتما بیاین خونمون.شرمنده ی رها جون که اول ما عید رو تبریک نگفتیم.همه خوبن سلام میرسونن ومشتاق دیدار روی پرمهرتانیم


ممنون عزیزم تو اولین فرصت مزاحم میشیم
به مامان هم سلام برسون و بگو یکم زنگ بزنه و بیاد
مامان آنیل
19 آبان 91 0:36
به به عیدتونم مبارک چه دسته گلای قشنگی. زمینتونم تبریک