رها سادات مصطفوی گرجیرها سادات مصطفوی گرجی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
زهرا ساداتزهرا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه سن داره
سید محمد صدراسید محمد صدرا، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

رها جون دختر گل همه

دایره واژگان رها خانم

1390/7/23 18:05
432 بازدید
اشتراک گذاری

 

www.smilehaa.orgwww.smilehaa.orgwww.smilehaa.orgwww.smilehaa.orgwww.smilehaa.org

 این بهترین فرشته روی زمین در زمینه حرف زدن به پیشرفت های زیر رسیده:

مامان :ماما    بابا:بابی بعبعی :ب ب جوجو:مرغ: جوج جوج  خروس:قوقول یا قوقو 

  مرسی یا تشکر :میسی www.smilehaa.org

بده:اده  یا (میسی که حتما باید بدی )   بگیر :اگیش   غذا:خوراکی : ام ام ممی   

 بیرون جهت تفریح:لباس پوشیده و نپوشیده با کوباندن به در و داد زدن و ددر ددر

تاب تاب: پارک یا تاب سواری    www.smilehaa.orgخراب شدن: رو تلفظ نمی کنه اما اگر هر چیزی از حالت عادی خارج بشه دستاش می بره بالا و میزنه رو هم  و می گه وا وا (مثلا کانال تلوزیون خراب بشه یا کامپیوتری که هنوز بالا نیومده

توپ: توتو   ماشین:قان قان  محبت کردن :قاقا دادا کوکو     بالا رفتن از چیزی :بالاwww.smilehaa.org

خواستن اسباب بازی مورد علاقه اشwww.smilehaa.org :دستت رو می گیره و میبره تا براش بیاری

اما حالا یه کم هم می خوام از بدیهاwww.smilehaa.orgش بگم بعضی وقتا خیلی جیغ می زنه و درست وقتی این کار رو انجام میده که سرمون شلوغه یا دارم حساب کتاب می کنم البته باید اعتراف کنم که بچم حق داره و می خواد که باهاش بازی کنم ولی منم چاره ای ندارم باید کارام وانجام بدمwww.smilehaa.orgبعضی وقتا هم که شبا واقعا خستم و خوابمن عمیقه نمی دونم که چش می شه که هر 5 دقیقه یه بار پا میشه و باچشمان بسته می شینه www.smilehaa.orgو نق می زنه و تا میام دوباره خوابم گرم بگیره شروع می کنه و واقعا عصبانیم می کنه تازه شیرم که بهش میدم با همین کارا رو می کنهwww.smilehaa.orgالبته فکر کنم بیشتر برای دندوناشه آخه همه دندوناش زیرشون پر شده و فقط باید بترکه بیاد بیرون

بعضی وقتا هم تو خواب جیغ می کشه و داد می زنه و من از ترس از خواب بیدار می شم.

بعضی وقتا هم به دلیل پر خوری های بیش از هد شبا یا دلش درد می گیره یا قبل از این که بخوابه هر چی رو که زیادی خورده بالا میاره.www.smilehaa.orgwww.smilehaa.orgwww.smilehaa.org

البته هر کاری که بکنه همیشه فرشته کوچول مامان می مونه و خواهد بود و من از ته قلبم دوستش دارم دلم همیشه حتی زمانی که خوابه براش تنگ میشه

www.smilehaa.orgwww.smilehaa.orgwww.smilehaa.orgwww.smilehaa.orgwww.smilehaa.org

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امیرعلی
26 مهر 90 1:31
افسانه جون دیگه دلمون داشت تنگ میشد برات.هی میومدم وبت میدیدم پست جدید نداری ناراحت میشدم.اما بلاخره آپ کردی و یه دفعه 3 تا پست جدید.باریکلا.ماشالا به رها خانومی که اینقدر خوشگل حرف میزنه.امیر من که فقط بلده بگه اَ - اِ.همین.آفرین رها خانم
مامان شینا
3 آبان 90 18:38
ماشالا به این دخمل با این حرف زدنش
مامان یاسمین زهرا
6 آبان 90 2:14
ماشاا... نمکدوووون