رها سادات مصطفوی گرجیرها سادات مصطفوی گرجی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
زهرا ساداتزهرا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
سید محمد صدراسید محمد صدرا، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

رها جون دختر گل همه

رها خانم 1سال و1روزه می شود

1390/5/25 10:23
420 بازدید
اشتراک گذاری

انگار که این 1روز اززتدگیت خیلی بلاتر شدی

خوب راستش همش می ری رو میز مبل و وایمیستی و بعدش میای لبشو خودت رو از اون بالا پرت می کنی پایینو شاید این کار رو 50بار در روز انجام بدی

تازه قبلا که می رفتی رو اپن همون جا میشستی حالا دو روزه که دیگه نمیشینی وایمستی و میای لبه اپن تا از اونجا هم بپری وای خدا به داد من بیچاره برسه

دیشب که اومدی تو اشپزخونه در کابینت رو باز کردی و یه لنگن برداشتی و رفتی تو حال ددیم صدات نمیاد و یهو دیدم کهنشستی و مکعب های بازیت رو دونه دونه می زاری تو لگن و کلی قهقه می زنی و برای خودت کیف می کنی

خوب دیروز شاگرد داشتم و تو خونه داشتم بهش درس می دادم و تو حسابی خسته شده بودی و هی می ومدی دستم رو می گرفتی ازم می خواستی که بیام و باهات بازی کنم و هی من و دنبال خودت می کشیدی

تازهگی یه  دستمال بر می داری و هر وقت دارم میزا رو تمیز می کنم دنبالم میای و تو هم تمیز کاری می کنی

راستی داشت یادم می رفت تو این روزا همش می ری تو آشپزخونه یا از دسته گاز آویزون میشی و شیراش رو دست می کنی و باز و بسته می کنی یا گیر می دی به فریزو هی درش رو باز و بسته می کنی و بعد میری توش و کشو هاش رو لیس می زنی و از این که خیلی سردن لذت می بری http://www.clip2ni.com/Forum/images/smilies/187.gif

شاید در روز باید 50بار در فریزر رو بیام ببندم یا قفلش کنم از بس که قفلش کردم کلیدش دیگه داره خراب میشه فکر کنم این دفعه هم پول برق زیاد بیاد و هم یه یخچال بزاری رو دستمون

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

artin
29 مرداد 90 21:32
سلام. انشاا.. عمر با عزت . مارا هم در این شبها دعا کنید. بزرگترین وبلاگ سلامتی . خانه داری . تغذیه منتظر شماست . در توسعه این وبلاگ شریک شوید . مطالب با نام شما درج میشود. منتظر قدمهای سبزتان هستیم.
آرتین خان
29 مرداد 90 22:32
چه ناز شدی خوشگل خانوم
مامان امیرعلی
31 مرداد 90 18:30
افسانه جون کجایی کم پیدا.داره بهت خوش میگذره مسافرت.راسی یه ذره این قلبای بارشی رو کم کن کلی سرعت وبتو میاره پایین.اونایی که اینترنت سرعت پایین دارن نمیتونن کل وبلاگتو ببینن.
مامان یاسمین زهرا
3 شهریور 90 17:47
خاله خیلی شیطون شدیاااااااااااااا
مامان پارسا
4 شهریور 90 14:47
سلام یک سالگیت مبارک خاله جون چه دخمل ملوس و ظریفی دارین خدا براتون حفظش کنه
مامان طاها
8 شهریور 90 19:54
نینیت خیلی نازه خدا برات نگهش داره از طرف من ببوسش و براش اسفند دود کن. ماشاالله چشم نخوری انشاالله. خدایا زیره سایه پدر مادرش بزرگش کن. آمین.