رها سادات مصطفوی گرجیرها سادات مصطفوی گرجی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
زهرا ساداتزهرا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
سید محمد صدراسید محمد صدرا، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

رها جون دختر گل همه

واکسن 1 سالگی

1390/5/23 13:15
923 بازدید
اشتراک گذاری

صبح ساعت 11 با هم رفتیم مرکز بهداشت تا واکسن 1 سالگیت رو بزنیم من خیلی استرس داشتم و نگران بودم که باید حتما خیلی گریه کنی و بعد که نوبتمون شد آقای دکتر ازم خواست تا بنشینم رو صندلی و بغلت کنم و تو تا دکتر را دیدی هی از جات پا شدی و نمینشستی و من که فکر می کردم قراره تو پات واکسن بزنن محکم پاهات رو گرفتم و یهو دیدم که دکتر پنبه آغشته به الکل را به بازوت زد و تازه فهمیدم که واکسن را قراره به دستت بزنن.

خوب دکتر تا سوزن رو در دستت فرو کرده یه جیغ کشیدی و تا که در اورد اروم شدی انگار نه انگار که اتفاقی افتاده ماشالله خیلی پر طاقتی وقتی که اومدیم در آژانس نشستیم راننده گفت انگار نه انگار که واکسن زده ماشالله طاقتش زیاده و خلاصه تمام نگرانیها و استرسم تموم شد و این بار هم به خیر گذشت

بعد هم که قد و وزن و دور سرت رو ثبت کردند و بعد هم با هم اومدیم خونه و الن هم داری بازی می کنی .

آخ که من قربون این دختر پر طاقتم برم نمی دونی وقتی که دکتر داشت آمپول رو اماده می کرد من بیشتر از تو ترسیده بودم و هی می گفتم نه تورو خدا و الهی بمیرم مامان رو ببخش و هی نگاه می کردم و کم مونده بود از حال برمولی خدا رو شکر همه چیز به خیر گذشت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان امیرعلی
23 مرداد 90 18:39
خیلی واکسن 1 سالگی راحته امیر منم اذیت نکرد.آخه همون واکسنی بود که خودمون تو دوران دبیرستان زده بودیم و هیچ عوارضی نداشته.واکسن سرخچه و سرخک.
خاله جون دوباره تولد مبارک


مامان مهسا
23 مرداد 90 23:26
آفرین به این دختر خوب که اصلا گریه نکرد یک سالگیت مبارک عزیزم ایشالاه 120 ساله بشب زیر سایه مامان و بابا.یه بووووووووس گنده واسه رها سادات جون راستی امروز تولد دختر من (مهسا خانم) هم هست،اونم امروز واکسن زد و مثل شما دختر خوبی بود
مامان آریان جون
24 مرداد 90 0:54
رها خانم تولدت مبارک.انشالله تولد 120سالگی تو جشن بگیری آریان جون خوشحال میشه به وبلاگش سر بزنی.
مادر نیایش کتاب آفرینش
24 مرداد 90 10:18
رها خانم جون تولدت مبارک . انشاءاله 120 ساله بشی . بوس
مامان دینا
24 مرداد 90 10:40
سلام عزیزم چه وبلاگ قشنگی داری و چه دخمل نازی تولدش هم مبارک خدا حفظش کنه خوشحال میشم به ما هم سر بزنید من از قسمت خاطرات نی نی سایت با شما و دخمل نازتون اشنا سدم
I & my baby
24 مرداد 90 11:08
رها جون تولدت مبارک امیدوارم سالیان سال در کنار مامان و بابای مهربونت شاد و سلامت زندگی کنی
مامان فاطمه‌شهرزاد
24 مرداد 90 12:29
سلام مامان مهربون رها سادات تولد دختر گلتون را كه مصادف شده با ميلاد امام حسن مجتبي، بي‌نهايت تبريك مي‌گويم انشاءالله تولد 120 سالگيش زير سايه شما. از جانب من يك بوس خوشگل ازش داشته باشيد.
مامان احسان دانشمند کوچک
24 مرداد 90 12:39
رها جون تولدت مبارک
مامان آنیسا
24 مرداد 90 13:18
تولدت مبارک عزیزم ایشالا زندگی خوب و خوشی و داشته باشی با مامان و بابائی