رها سادات مصطفوی گرجیرها سادات مصطفوی گرجی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
زهرا ساداتزهرا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
سید محمد صدراسید محمد صدرا، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

رها جون دختر گل همه

2 روز مونده تا تولد دخملکم

1390/5/22 18:41
437 بازدید
اشتراک گذاری

2 روز دیگه تولدته و درست یکسال میشه که پیشمی و با تمام وجودم دوست دارمن و عاشقتم و می خوامت

درست یکساله که تو لحظه لحظه های خوشی و شادی و تلخی های زندگی بودی و در همه این لحظات با من شریک بودی

گاهی هم عصبانی شدم و دعوات کردم و بیشتر وقت ها مهربون بودم و دوست داشتم و با تمام وجود باهات بازی کردم

هر چی که میشینم این یکسال رو مرور می کنم می بینم که خوب خیلی زود بزرگ شدی کلی کارای قشنگ هم یاد گرفتی که ملوسترت می کنه

راستش حالا دیگه می تونی به خوبی راه بری و اصلا حاضر نیسشتس که تو رو با کالاسکه ببریم دد و تا می بریمت تو حیاط سریع خودت می دویی و در و نشون می دی و تقاضا داری که زودتر در را باز کنیم تا تو بری و برای خودت قدم بزنی و اصلا دیگه بیرون که می ریم تو بغل نمی مونی و همش می خوای که بدویی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان امیرعلی
22 مرداد 90 23:49
تولدت هزار بار مبارک خاله جون.ایشالا 1500 سال عمر کنی.راسی به نی نی وبلاگ خوش اومدین
مامان آیلین
5 دی 90 12:13
تولدت مبارک عزیز دل خاله من که به شما رای دادم ان شاءالله برنده بشی