رها سادات مصطفوی گرجیرها سادات مصطفوی گرجی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
زهرا ساداتزهرا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
سید محمد صدراسید محمد صدرا، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

رها جون دختر گل همه

پوزش بابت تاخیر

1390/10/18 17:47
458 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مادر

چند وقتیه که نتونستم بیام و برات بنویسم آخه امروز امتحان فنون تدریس داشتم  آخه قانون جدید می گه که تمام مربی ها باید مدرک فنون تدریس را داشته باشند تا بتوانند تدریس کنندو تو این روزا جات خالی داشتم ١٨٠ صفحه جزوه 150تا پاور پوینت و 800 تا نمونه سوال می خوندم

البته با شیطونی های تو خیلی سخت بود اما بلاخره خواندم وساعت 14 امروز  رفتم سر جلسه و ساعت 14.10 پاسخ نامه را تحویل دادم آخه خیلی راحت بود دلم سوخت که چرا اینقدر خودم را عذاب دادمشکلکهای جالب آروینآخه تو که نمی ذاشتی من درس بخونم مجبور بودم وقتی که خوابی بخونم  و خیلی وقتا هم تا می دیدم داری بازی می کنی و دست از سر من برداشتی می رفتم و می خوندم تازه بعضی وقتا هم ناراحت می شدی و هی میومدی تا بغلت کنم فکر می کردی که دیگه دوست ندارم اما باید بدونی که مامانی عاشقتم فقط چند روزی باید تخمل کنی البته جا داره که از بابایی هم تشکر کنم چون 2 تا جمعه از ساعت 8 صبح تا ساعت 6 بعد از ظهر نگهت می داشت و بهت می رسید و بنده سر کلاس بودم از همتون ممنونم که با من همکاری کردیدو خلاصه جزوه رو از بر شده بودم و سر جلسه اصلا گزینه ها رو نمی خوندم شکلکهای جالب آروینو فقط جواب ها رو علا مت می زدمشکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان امیرعلی
20 دی 90 17:43
آفرین به مامان درس خوان