رها سادات مصطفوی گرجیرها سادات مصطفوی گرجی، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
زهرا ساداتزهرا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
سید محمد صدراسید محمد صدرا، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

رها جون دختر گل همه

شروع 11 ماهگی رها خانم دختر ناز مالمان و بابا

1390/5/15 11:47
580 بازدید
اشتراک گذاری
سلام دختر ناز مامانی

اگر بدونی که مامانی و بابایی چقدر عاشقت هستیم .

با تمام وجودمون دوست داریم تو این روزا که سرم خلوت تره بیشتر با تو بازی می کنم و دوست دارم و تو هم کلی کیف می کنی 

چند تاعکس جدید ازت گرفتم که برات می زارم

راستی می دونی خیلی عذاب وجدان دارم چون که موهای نازت رو کوتاه کردم و حالا خیلی پشیمونم اما دعا می کنم که زودتر بلند شن .

چون دیگه نمی تونم بهشون گل سر بزنم دلبرکم.

اما اشکالی نداره می خوام که موهات پر پشت و صاف بشه امیدوارم که از دستم ناراحت نشی بخدا بابایی گفت که موهات رو کوتاه کنیم.

اینم چند تاعکس از بعد از کوتاهی موهات که بردمت پارک و ازت گرفتم هنوزم ناز و خوشگلی شیطونک مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)