رها سادات مصطفوی گرجیرها سادات مصطفوی گرجی، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
زهرا ساداتزهرا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
سید محمد صدراسید محمد صدرا، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

رها جون دختر گل همه

دریا کوچیک بهشهر مازندران

1390/5/31 15:45
725 بازدید
اشتراک گذاری

 خوب من رفته بودم در جمعه بازار برات یه مایو خریده بودم چون قرار بود که بابا جونی بریم درا و کلی کیف کنیم و آماره شدیم و قرار شد که با دایی ابی و خانمش که دوست هم دانشگاهی من و بابایی بود با هم بریم دریا که تا اونا بیان دنبالمون یهو بارون شدیدی گرفت که خدا می دونه راستش خیلی دلم می خواست بفرستمت زیر بارون تا ببینم که چی کار می کنی

اما چون هر لحظه ممکن بود بیان دنبالموننمی تونستم این ریسشک رو کنم و خلاصه فقط بارون رو تماشا گردیم بعد هم از مامانی خداحافظی کردیم چون دیگه باید می رفتیم کرج و قرار بود بعد از دریا به سمت کرج حرکت کنیم و به ایستگاه قطار بریم

خوب نتونستیم به دریای بزرگ بریم و فقط به دریا کوچیک رفتیم برای این بهش میگن دریا کوچیک چون کهاز این سر دریا میشه خشکی اون سر را دید و از این سر تا اون سر رو میشه پیاده رفت و آب در همه جاهاش تا بالای زانوت است.

این یه دریاییی که پشت درایی میانکاله در یک گودی افتاده و آب اونجا مونده که بیشتر محل قیلاق و قشلاق پرنده هااست.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نرجس
16 شهریور 90 10:03
با تولد خاله کوچیکه آپم بدو بیا!