رها سادات مصطفوی گرجیرها سادات مصطفوی گرجی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
زهرا ساداتزهرا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
سید محمد صدراسید محمد صدرا، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

رها جون دختر گل همه

تولد 3 سالگي رها سادات

1392/5/25 19:08
1,815 بازدید
اشتراک گذاری

هر چي دارم فكر مي كنم و با خودم مي انديشم كه خدايا يعني 3 سال است كه من اين فرشته را از تو به يادگار دارم اصلا باورم نميشه كه من 3 ساله كه مادر اين فرشته كوچولوي زيبا هستم

خدايا بار ها و بارها و صد ها هزار بار شكرت ميي كنم و به درگاهت سجده شكر مي كنم

فرشته ناز زندگي من و بابايي 24 /5/89 ياعت 11 صبح به دنيا اومدي و امروز 24/5/92 است و 3 سال است كه مهمون زندگيمون هستي و طراوتي به زندگي بخشيدي

خدايا هميشه و حافظ و نگهدار فرشته كوچولوم باش

 

آنقدر عاشقانه دوستت داريم من و بابايي كه بعضي وقتا درسته قورتت مي ديم و مي خوريمت

حالا كه تو اين 3 سال ديگه مي توني شيرين زبوني كني خيلي بامزه شدي و تمام كلمات رو يه جور ديگه مي گي

اگه بخوام از دايره لغاتت بگم بايد بدوني كه مي گي :

اسمال تيس =اسمبيل شكلات = كاكالا  پفك= پتك مامان دوست دارم =من مامان و بزگ دوست دالم

تولدت مبارك = تللدت مبار اشه

البته اينا لغتايي كه خيلي بامزه مي گي

قربون اون قيافه معصومت برم شعر يه توپ دارم قلقليه و چشم چشم دو ابرو رو خيلي قشنگ ياد گرفتي و مي خوني

الان تو اين زمان معناي مشهد امامزاده و عبادت و شادي و شهربازي و همه را مي فهمي

من و بابايي عاشقتيم و برات آرزو موفقيت داريم امشب حدود ساعت 8شب خونه را تزيين كردم و لباس تنت كردم و به بابايي گفتم برايت كيك بخره و كادو و بابا هم بايه كيك و دوتا كادو يكي ماشين و آجر بازي اومد و يه جشن كوچيك 3 نفره گرفتيم و كلي خوش گذرونديم

تولدت مبارك عزيزكم مامان فرخ و بابا سيد هاشم هم بهت تبريك گفتن و عزيز و خاله هم از كرج زنگ زدن و تبريك گفتن

مي دوني فقط عاشق ايني كه من شمع را روشن كنم و تو هي فوت كني و هي با انگشت خامه هاي كيك را بخوري بهت مي گفتم نكن بابا مي گفت چرا بچه را اذيت مي كني بزار راحت باشه ببين بابا چقده دوست داره

تا بابا نيومده بو.د هر چي سعي كردم ازت عكس بگيرم نيومدي و فرار مي كردي حالا ببين براي بابا چه ژستا مي گيره ثابت كردي كه تو هم بابا را دوست داري

 

الان هم كه داري شمع 3 سالگيت را فوت مي كني و منم بايد دوباره روشنش كنم بلاي مامان

اينم صحنه اي از خامه خوري روي كيك

به هر حال قربونت برم عاشقتيم و دوست داريم و برات آرزوي سال ها شادي و خوشي و خوشبختي داريم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان رها
25 مرداد 92 19:11
سلام قربون دخمل نازم بشم تولد 3 سالگيت مبارك فدات بشم الهي چه خوشگلي چه ماهي
عسل و غزل
26 مرداد 92 2:01
دخمل نازم تولدت مبارک
افسانه جون حسابی نگرانتون بودم چه خوب شد که پست جدید رو گذاشتید
ایشالا تولد صد سالگی رها جون
میبوسمتون


ممنون عزیزم تو همیشه بهم لطف داشتی ببخشید که نگرانت کردم
منصوره مامان زهره
26 مرداد 92 8:46
تولدت مبارک فرشته کوچولو!
امیدوارم همیشه شاد و خوشبخت باشی
در کنار بابا و مامان


ممنون عزیزم لطف داری
حنانه
26 مرداد 92 22:10
تولدت مبارک گلی..



ممنون عزیزم
مامان آنیل
27 مرداد 92 14:17
سلاااااااااااااااااااااااااام عزیزم دلمون خیلی تنگیده بود
تولدت مبارک رها جون عزیز دلم 120 ساله شی خانومم
خیلی خوشگل شدیا قشنگتر و خانوم تر ماشالا هزار ماشالا


ممنون که به جشن تولدم اومدید می بوسمتون
مخصوصا اون آنیل ناز نازی خودم را
مامان امیرعلی
28 مرداد 92 14:37
تولدت مبارک رها خانوم خوشگل و ناز.
ایشالا 120 ساله بشی


ممنون خاله جون تولد امیر علی هم مبارک باشه ببخشید دیر اومدیم
مامان امیرعلی جیگر
4 شهریور 92 19:17
فکر کنم آپم[خونسرد].
مامان پوريا پهلووون كوچولو
7 شهریور 92 0:34
سلام رهاجونم عزيزم تولدت مباررررككككككككك البته خاله رو ببخش دير اومدم واسه تبريك تولدت الهييييييييييي هزار ساله بشيييييييييييي
فریبا
7 شهریور 92 20:35
مبارکت باشه خوشگل خانومی دست مامانی درد نکنه که کلی برات زحمت کشیده
شبنم
18 شهریور 92 14:49
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ همچنین طراحی تقویم سال 93 با عکس کودک دلبندتان انجام میشود ،از طرح های ما دیدن فرمائید بهترین هدیه برای عیدی دادن به اقوام نزدیک
مامان محمدصدرا
30 شهریور 92 16:51
هزار ماشاالله به این عروسک خوشگل خوشحال می شم به وب ما هم سر بزنی خانمی. http://mos.niniweblog.com
فروشگاه عروسک های بافتنی
2 مهر 92 18:35
فروشگاه عروسک هاي بافتني زيبا انواع عروسکهاي بافتني را در طرح ها و رنگهاي زيبا مي توانيد در اين فروشگاه سفارش دهيد. کليه محصولات فروشگاه از نخ و کاموا اکرليک مرغوب بافته شده است. وداخل عروسک از الياف پلي استر و قابل شستشو پر شده است.بهترين هديه براي کودک و مناسب براي سيسموني. انواع عروسکهاي بافتني،آويز اتاق کودک بافتني،سر کليدي بافتني،وسايل تزييني کريسمس و ... منتظر حضور گرمتان هستيم. www.aroosak92.blogfa.com
مریم مامان پندار
8 مهر 92 16:07
سلام سلام رها جون من دیگه تو خونه نت ندارم جریانش مفصله باید به مامان بگم قضیه رو گلم تولدت مبارک تاخیرم رو ببخش میبوسمت تو پست خصوصی تلفنم رو میزارم به مامان بگو باهام تماس بگیره تا بهش بگم ندیده عاشقتم سادات خانوم کوچولو
دخترم عشق من
17 مهر 92 7:48
سلام ماشالله چقدر ناز شده رها جون ... تولدش مبارک البته با خیلی تاخیر .. چشم بهم بزنی تولد 4سالگیشه .. ایشالله 100ساله بشه
مامان محمدحسین
24 آبان 92 22:38
سلام عزیزم... تولدت مبارک... ما هم اهل اردکان هستیم... از آشناییتون خوشحالم...
فاطمه مامان آیلین
18 آذر 92 15:36
تولد سه سالگی مبارک نازنین دختر
parham,مامانش
18 بهمن 92 0:22
مامان حنا
14 اسفند 92 7:57
ما شاالله چه دخملی نازی ...عزیزم تولدت مبارک وقت کردید یه سری به مابزنید
حامده(مامان امیرمحمد)
12 فروردین 93 11:50
سلام خانمی فداتون بشم لطفا پست جدید
بادبادک.بادکنک
27 اردیبهشت 93 19:13
جان !! تو هم که مثل دختر من دستت تو دهنته همیشه!!!