رها سادات مصطفوی گرجیرها سادات مصطفوی گرجی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
زهرا ساداتزهرا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره
سید محمد صدراسید محمد صدرا، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

رها جون دختر گل همه

درباره رها سادات

1391/8/24 16:50
1,542 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  بلاخره نتمون رو شارژ کردیم و در خدمتتونیم

سلام سلام و صد سلام به شما عزیزان که همیشه جویای حالمون هستید خوبید خوشید سلامتید

خدا رو شکر ما هم خوبیم و خوشیم

راستش شارژنتمون چند روزیه تمدید شد وقت نمی شد که برسم خدمتتون شرمنده دیگه بعدا می گم چه خبره

رها سادات هم خوبه

دخملکم بعد از اون دندون در اوردن درد ناک حالا صاحب ٢٤ تا دندون خوشگل و مشگله دیگه

اما بمیرم براش خیلی سختی کشید سر این دندونا چون همشون آسیاب بودن و درد ناک تازه کلی هم آفت زده بود دهنش خدا رو شکر که به خیر گذشت و تازه بچم یه جونی گرفت و سر حال و شاداب شد

خوب خدا رو شکر همون طور که می بینید خیلی سر حال و شادابه دندونای خوشگلش رو هم دیدید

اما چه کنم که انگار جون گرفتن به این بچه نیومده حالا تو این روزا داریم با این ویروس دست و پنجه نرم می کنیم که سرفه های شدید داره که انگار گلوش داره پاره میشه تا حالا ٣ جا دکتر بردمش هنوز بهتر نشده ولی کمی خوب شده سرفه هاش اینقده بد بود که از خواب بیدارش می کرد و انگار که درد داره و گلوش درد می کنه گریه می افتاد و هی می گه می ترسم و بابا کوش بابا کجاست نمی دونم خواب بد می بینه یا چشه خدا می دونه

خلاصه تو روزا خوبه چند تا سرفه شاید بکنه و سر حاله اما تو شبا حالش خیلی بد می شه و دایما سرفه می کنه و از خواب می پره و گریه می کنه

در زمینه حرف زدنش هم بخوام بگم خدا رو شکر خیلی بهتر شده و از امیر حسین خیلی حرفا رو یاد می  گیره کلی آداب معاشرت یاد گرفته تا یکی در می زنه می گه ماما ما ما نی نی اومد و بعد که در را باز می کنم امیر حسین و سارا میان تو می پره و دستاش رو باز می کنه و بغلشون می کنه و بوسشو می ده و می گه دلام دلام (سلام) و بعدش دستشون رو می گیره و میگه حاله بیاد داله (خاله)بیا نی نی ایا

عاشق روبوسی کردن شده که همه باید یادشون باشه که حتما با رها روبوسی کنن همچین خودش رو آویزون می کنه از مهمونا که حتما با رها چاق سلامتی کنن

قابل توجه مامان امیر علی راستش راه حلت برای از مای بیبی گرفتنت اثر نداشت مقوا انداختم تو کاسه... می گم جبش کن بزار بره شلنگ آب و باز کرده و می شوره بره و هی می گه اه اه

اینم از این نمی دونم چی کار کنم راستش از نجس شدن خونه و زتدگی بی زارم و خیلی ناراحت میشم اگه فرشام نجس شدن

یه روزم ٦ ساعتی بازش گذاشتم و بهش گفتم که بگو هر وقت جیش داری چند باری گفت و انگار که جیش داره بردمش تو دست شویی می گم بیا جیش کن گریه می کنه و نه جیش می کنه و داد می زنه که بریم . بلاخره اون ورز گفت جیش دارم داشتم نماز می خوندم اومدم نمازم رو شکستم و برم بگیرمش دیدم که جیش رو کرده و شانس آوردم که تو سبد نشسته و بود و سبدم تهش بسته بود و تو جیشا داشت بازی می کرد اعصابم خورد شد و باز مای بی بیش کردم تو رو خدا به دادم برشید و بگید چه کنم که نجس نشه زندگیم بگیرمش از مای بی بی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امروزم که خانم خانوما ٢ سال و ٣ ماهگیش تموم شده دیگه بزرگ شده و حالا زشته که جیشش رو نکه لغت جیش رو بلده جای جیش کردن رو هم می دونه حتی می دونه که باید بشیته و خودش رو بشوره اما حاضر نیست جیش کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان دینا جون
21 آبان 91 21:29
شما هم به جشن تولد پروانه کوچولوی ما دعوتین.منتظرتونیم.
مامان چشم عسلی
24 آبان 91 8:40
سلام خانومی خوبی عزیزم رها جون چطوره؟امیدوارم زودتر شارژ بشید و برگردید منتظرتونیم
مامان پوريا پهلووون كوچولو
27 آبان 91 21:00
عزيزم خوبين؟ رها جون خيلي لاغر شدن انشاالله بلا دور بشه از اين ناز گلمون
منم مثل شما نگران نجس شدن زندگيم بودم ولي تا پوشكش كنين جيشو ياد نميگيره و به قول يكي از دوستام بخواي نخواي زندگي نجس ميشه منم همه اين دردسرارو داشتم ولي تنبيه اصلا جواب نميده پوريا هم خيلي سخت ياد گرفت ولي هر نيم ساعت تو دستشويي بودم دمارم دراومد

سلام ممنون خوبیم
ممنون از راهنمایی هات اما بردمش دکتر گفته که حق نداری نیم ساعت یه بار ببریش دستشویی و باید صبر کنی تا خودش بگه این طوری از لحاظ روانی آسیب می بینه دیگه نمی دونم چه کنم

مامان مهی
28 آبان 91 11:05
سلام وبتون زیباست دخملیتونم زیباست
لطفا به وب نوپای دخملی منم یه سرکی بزنید دوست داشتین یادگاری نظرتون رو بدید ممنون میشم هم من هم دختری هم همسری


سلام عزیزم خوش اومدین به وب ما
خوشحالمون کردین چشاتون زیبا می بینه حتما الان میام پیشت و لینکت می کنم
محبوبه
28 آبان 91 17:05
سلام
ماشالله بهش.
خانمی شده برای خودش.
رهای من هنوز 16 تا دندون داره. عجیبه نه.
زنده باشه دخملی


جدی راست می گی 16 تا اشکال نداره همه بچه ها مثل هم نیستند مثلا رهای من زیاد خوب حرف نمی زنه اما ماشالله رهای تو بلبلیه برای خودش
خدا حفظشون کنه
مامان ماهان
28 آبان 91 17:06
سلام عزیزم.چاره نجس شدن که آسونه.یه قالیشویی.حتی اگه سرامیکا هم نجس بشن به راحتی میشه رفع نجاست کرد.میتونی از اهلش بپرسی.حتی اگه خیلی حساس باشی با یه کارگر و یک ساعت وقت تمومه.
اما دخترت از فرشها و سرامیکها خیلی واجب تره.اگه خودش رو خیس نکنه که نمیفهمه باید جیش رو یه جای دیگه تخلیه کنه.تا الان فکر میکنه جای جیش توی مای بیبی هست.و همونطور هم عمل میکنه.چند بار موقعی که خودتون میخواید برین دستشویی رها جون رو هم ببرین و چیزی نگین.اون فقط ببینه که شما چکار میکنین.کم کم خودش میفهمه.
موفق باشید.مرحله سختی رو دارین میگذرونین.درکتون میکنم.

می دونی اخه اگه بخواد نجس بشه فقط فرش و سرامیک نیست مبلمان هستش بعدش هم منم سرم شلوغه و سختمه که هی مواظبش باشم تا بگه یهو دیدی خودم یادم بره برم سراغش و اونم کار خرابی کرده باشه
دستشویی هم چند بار که همش بردم قشنگ می دونه که اونجا جیش می کنن و بعدش باید خودش رو بشوره قشنگ می گه مامان رفت جیش بابا رفت جیش تازه یه وقتایی هم خودش داره تو مای بی بی جیش می کنه می گه جیش اما حاضر نیست تو دستشویی جیش کنه !!!!!!!
فریبا مامان رایین
29 آبان 91 1:00
ای جانم، معلومه که خیلی سختش بوده دندون درآوردن...
عزیزم می تونم حدس بزنم که چقدر از جیش گرفتن بچه دردسر داره، حتی دلم نمی خواد بهش فکر کنم


سلام خیلی عذاب کشید تا دندونش در بیاد
حالا هم باید برای جیش گرفتنش اقدام کنم و نمی دونم چه کنم
دخترم عشق من
29 آبان 91 9:35
سلام خیلی به رها جون سخت نگیر از پوشک گرفتن بچه ها بدون خرابکاریاشون نمیشه . باید صبور باشی . بچه ها یادشون میره باید همش بهش یاداوری کنی و با خودت ببریش دستشویی تا یاد بگیره من برای فاطمه تو دستشویی برچسب چسبوندم تا محیط براش جالب باشه ویا عروسکاشو میبردم دستشویی تا نمایشی یاد بگیره .. امیدوارم موفق باشی عزیزم . رها جون رو از طرف من ببوس