رها سادات مصطفوی گرجیرها سادات مصطفوی گرجی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
زهرا ساداتزهرا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
سید محمد صدراسید محمد صدرا، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

رها جون دختر گل همه

رها سادات و عروسکش عسل

1391/3/10 16:35
1,320 بازدید
اشتراک گذاری

خوب از کارای جدیدت باید بگم که 3 روزه با عروسکت عسل بازی می کنی مثلا می زاری رو پات خوابش می کنی بغلش می کنی و می گی جونم و تازش می دی بوسش می کنی از من می خوای که با خودمون ببریمش گردش و بغلش می کنی و میاریش بیرون

من یه بار بهت گقتم اه اه پیف پیف عسل پیف کرده باید بشوری یهو دیدم که عسل رو بغل کردی و رفتی کنار دستشویی و در رو باز کردی و رفتی بالای توالت فرنگی و شیر رو باز کردی و عسل رو زیر شیر آب می شوری و از من می خوای برات پارچه بیارم تا خشکش کنی

تازه تو گفتن کلمه نی نی هم استاد شدی و یکسره به عروسکت با استوار و محکم می گی نی نی بیا نی نی بیا

به عکس های رها سادات و تعویض و شستن نی نیش تو ادامه مطلب توجه کنید

 

شکلکهای جالب و متنوع آروین   ادامه مطلب یادتون نره

رها سادات وقتی که نی نی پیف کرده 

رها مامانی نی نی چی کار کرده  رها : پیف اه اه اه

اینجا دیدم هی دست می بره به شیر چون می دونست دعواش می کنم عروسک رو خیس کنه با اون زبان بی زبانی بهم حالی کرد که اجازه دارم باز کنم

منم بهش اجازه دادم

حالا دیگه پاهای عروسک خیس شده و تصمیم گرفته خشکش کنه ببینید

 

مامانی قربونت برم چی کار می کنی این کارا رو از کجا یاد گرفتی

حالا هی من بهش می گم رها مگه نی نی چی کار کرده خوب جیش کرده بلند داد می نه می گه نه

و محکم و استوار می گه ببخشید گوز داد پیف و بلند بلند می خنده و می زنه زیر خنده

فیلمشم گرفتم کلی از خنده روده بر میشیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

ناز گل مامان
10 خرداد 91 16:57
عزیز دلم چقد شیطون شده !!!!!!! رها جون دوست دارم عروسکتو ببوس از طرف ما
مامان آنیسا
10 خرداد 91 17:09
ای جوووووووووووووووون.نازی.امان از دست شیرین کاریهاشون.خاله نیوفتیییییییییی. برای رها برای این شیرینکاریهاش
مامان آنیسا
10 خرداد 91 17:09
خاله قالبت چیقده قشنگه
مامان امیر علی
10 خرداد 91 17:12
چه بامزه.کلی خندیدم از حرف آخریت.خاله فدات بشه که اینقد نازی
رها
10 خرداد 91 23:40
دختر نگو بلا بگو
مامان امیرعلی
13 خرداد 91 9:45
چقد این عسل خانم مثه رها خانم ناز و خوشگله


قربونت برم عزیزم تو دیگه خیلی چشات ناز می بینه بخدا لطف داری به رها اینم یه بوس از طرف رها
مامان سامان
14 خرداد 91 0:06
قربونت بشه خاله که اینقدر شیطون ووسواسی هستی که به خاطر یه ......می ری عسلتو می شوریممنون که به وبلاگمون سرزدید
مامان زهرا(شهراد شیر کوچولو)
14 خرداد 91 20:32
عاشق کاراتم رها جونی
دوستت دارم


ما هم شماو شهراد خوشگله رو دوست داریم