رها سادات مصطفوی گرجیرها سادات مصطفوی گرجی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
زهرا ساداتزهرا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
سید محمد صدراسید محمد صدرا، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

رها جون دختر گل همه

آلبوم عکس رها سادات در 1 سال 9 ماه 11 روزگی

1391/3/7 9:00
1,723 بازدید
اشتراک گذاری

اگه تو این عکس دقت کنید3تا عکس از رها میبیتید یکی خودش دوتا هم رو دیوار اون لباس سفیده 1.5 ماهگی دخملی ولباس قرمزه 6 ماهگیش و الان هم که 21 ماهگیشه جالب بود نه حسابی بزرگ شده ماشالله  دقت کنید

 قربون اون ماه آسمونیم بشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان اميرحسين كوچولو
6 خرداد 91 21:45
سلام خاله جون
واي خيلي قشنگ وعالي شدن من كه خودم عاشق اون عكس هيفدهمي شدم خيلي بانمك ژست گرفته
عزيز دلمو سه تا ببوس
راستي ماماني همش كار خودته ؟البته ميدونم بعضي هاش اتليه هست ولي اون يكي ها رو ميگم ؟حرفه اي شدي ها


نه بابا آتلیه نیست همین طوری گرفتم و رفتم تو پیوند وبلاگم که فرم عکسه طراحیش کردم همش با گوشی گرفتم
مامان آرینا موفرفری
7 خرداد 91 2:02
وای چه عکسای خوشگلی خاله فدات شه عزیزم.


ممنون خاله جون چشات قشنگ می بینه
نوشين
7 خرداد 91 9:40
واي چقدر عكساي ناز و خوشگلي


ممنون عزيزم هنر دست مامانيه
مامان یسنا گلی
7 خرداد 91 11:52
وای چه عکسای نازی رها جونم.حسابی جیگمل شدیااااااااااااا.بوس واسه خوشمل خودممممممممممممم
مامان اميرحسين كوچولو
7 خرداد 91 13:22
واي راست ميگي : خوشبحالت چه چيزايي بلدي ...كاش منم بلد بودم افرررررررررررررررررررررين به اين مامان هنرمند
مامان احسان
7 خرداد 91 14:39
قالب جدید مبارک..


ممنون عزیزم
مامان امیر علی
7 خرداد 91 15:35
اول از همه قالبه نو مبارک.چه عکسای خوشکلی.معلومه دیگه دخترمون بزرگ شده ماه شده


ممنون عزیزم شما خیلی به رها لطف داری
ناز گل مامان
7 خرداد 91 18:19
ماشالا هم به مامانی با سلیقه هم به رها جونی ناز :
خیلی قشنگن قالب نو هم مبارک@};


ممنون عطیط دلم نازگل ما خوبه
چشات قشنگ می بینه
رها
7 خرداد 91 20:18
سلام عزیزم.خیلی عکسای نازی هستند.آفرین به این مامانی هنرمند و رهای خوشگل
ولی مامانی شما داخل متن نوشتین عکسای 1.5 ماهگی و 6 ماهگی!!!!
اشتباه نکردین؟؟؟؟؟
به نظر بزرگتر میزنن


نه قربونت برم عکس 1.5 و6 ماهگیه اون موقع ها چون شیر خودم رو می خورد تپل مپلی بود وقتی بدنیا اومده بود 3.700 بود بعدش که شیر خشکی شد آب شد بچمو فقظ قد می کشهمثلا همه لباسای نوزادیش رئ می تونه بپوشه ولی از قد کوتاه شدن


رها
7 خرداد 91 20:21
وای عزیزم اشتباه شده،شرمنده. من فکر کردم اون عکسایی که روی دیوار طراحی کردین منظورتونه،بعد متوجه شدم منظورتون عکسای روی دیوار اتاق رها جونه
وای خیلی بانمک بوده،عزیزززززززززززززززززززززم


خواهش می کنم عکسای رو دیوار اتاقش رو گفته بودم که پشت سرشه
فاطمه (مامان آیلین)
8 خرداد 91 1:47
خیلی عکسای خوشگلی شده خدا رهای نازنین رو واستون نگه داره


ممنون عزیزم خدا آیلین خوشگل رو هم بهت بخشه و واست حفظ کنه ممنون از حضورت
رها
8 خرداد 91 11:13
خودم همون موقع متوجه شدم عزیزم. دوستون دارم.
راستی افسانه جون گفتین این عکسها را از کجا طراحی کردین؟آخه منم خیلی دوس داشتم این کارها را بکنم ولی فکر کردم نرم افزار خاصی داره و دنبالش بودم.


عزیز جون برای طراحی یکی از فرم عکس هایی که تو پیوند های وبلاگم رو باز کن بعد برو رو tab photo efect که باز کردی بعد از انتخاب efect مورد نظرت ذر پنجره باز شده رو disk کلیک کرده و مسیر عکست رو میدی و بعد صبر می کنی تا آپلود بشه و بعدش در پنجره بعدی سایز عکست رو تنظیم می کنی و با زدن go میری به پنجره بعدی
بعد save to disk رو می زنی و save می کنی یا روش کلیک راست کرده در محیط همان پنجره و از propertise آدرس اینترنتی رو بر می داری
امیدوارم خوب توضیح داده باشم موفق باشی
مامان آنیسا
8 خرداد 91 18:32
مثل همیشه پر از ناز .بوس برای رها گلی


ممنون عزیزم شما خیلی لطف داری
مامان آنیسا
8 خرداد 91 18:33
البومت خیلی خوشمله


چشات قشنگ می بینه
شیر کوچولو
9 خرداد 91 12:03
مامانی رفتی توی خط هنر مندی هاااااا
عکس ها قشنگ شدن
قالب جدیدم قشنگه
دخمله ما قشنگ تره


ممنون چشات برای همه چیز قشنگ می بینه
مادر کوثر
18 خرداد 91 12:58