رها سادات مصطفوی گرجیرها سادات مصطفوی گرجی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
زهرا ساداتزهرا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
سید محمد صدراسید محمد صدرا، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

رها جون دختر گل همه

رها سادات با لباس جدید

1391/3/2 22:44
1,465 بازدید
اشتراک گذاری

الان می خوام عکسای رها سادات رو با این لباس جدیدش که 3 روزه براش خریدم براتون بزارم

این عکسا مربوط به 3 روز مختلفه که موهاش با هم فرق می کنه بهم بگید کدوم مدل مو بیشتر بهش میاد

ممنونم دوستان گلم

اینجا موهاش رو با کش بالا بستم

خوب تو عکسای بالا هم که براش فرق از وسط باز کردم

تو اینجا هم که موهاش رو با گل سر بستم

حالا بگید کدوم مدل موبهش میاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

ناز گل مامان
3 خرداد 91 8:08
لباس جدید مبارک باشه خوشگله. به نظر من فرق از وسط بیشتر به رها جونی میاد


خودمم از فرق از وسط خوشم میاد ولی دوستام می گن اگه فرق براش باز کنی دیگه فرق از بین نمیره و همیشه فرق از وسط می مونه
مامان یسنا گلی
3 خرداد 91 10:37
مبارکه عزیزم.
من حس میکنم تو عکس پنجم جیگمل تری از بقیه.گرچه تو همیشه و همه جوری نازی نفسممممممممممممممممممم


ممنون عزیزم از نظر زیبا و بجا ت هم ممنون
ویدئوپائیز
3 خرداد 91 10:48
چقدر زود بزرگ شدیم! انگار همین دیروز بود…. اما همه سهم ما از آن روزهای خیلی دیروزتر فقط تعریف پدر و مادر و دائی و عمه و خاله است ، شاید هم چند تائی عکس رنگ و رو رفته و گاهی تا خورده که باید از بین خطهای شکست عکس ، لبخندی را از روی عکسی که لای آلبوم قدیمی و سنگین ، اسیر حصار روکش پلاستیکی شده تشخیص بدهیم. شاید اگر همان دوربینهای فکستنی ( همان فکسنی) نبود باید یکی نقاشیمان را میکشید تا امروز ببینیم که چه شکلی بودیم . صد البت که اگر نقاش ماهری بود ، پول دستمزدش را همه کس نداشت و اگر ماهر نبود تشخیص صورت واقعی چه سخت.شاید تعریف دیگران و تصور خودمان بیشتر اثر گذار بود تا تشخیص از روی نقاشی یک نقاش نابلد. اما خوش به حال بچه های امروز که دوربینها اگر چه برای سی سال بعد فکستنی اند اما باز هم بهتر از عکسهای ماست. خوش به حال بچه های امروز که اگر بعدها میبینند ، دستکم به اندازه ای که میخواهند نمای صورتشان را بزرگ میکنند تا حتی ریزه کاری های خلقت خدا را انگار که همین حالا جلویشان نشسته ببینند. آخ که چه میکند این تکنولوژی. با نوشته های بالا میخواستم یادآوری کنم که اگر الآن هم ما برای بچه ها این کار رو نکنیم اونها بعدا همین حس رو خواهند داشت. البته یکی از راههائی که تازه در حال انجامش هستیم در همین زمینه است. ساخت فیلمهای کوتاه از عکسهای زیبا. برای دست گرمی بد نیست سری به این سایت بزنید و اگر ایده ای داشتید بگید تا براتون انجام بشه و یا حتی میتونید به ما اعتماد کنید و از ایده های خود ما استفاده کنید. fallvideo.viablog.ir
رها
3 خرداد 91 12:05
سلام افسانه جون
اول لباس نو مبارک و دوم اینکه برای نینی ها بیشتر از مدل سوم استفاده میشه،به رها جونم میاد.مدل فرق از وسط هم قشنگه ولی همونطور که خودتون هم میدونید همیشه فرق از وسط میمونه.
حالا بذارید موهاش بلند بشه بعد همه را از پشت دم اسبی ببندید و جلوشا بریزید توی صورتش،خیلی بهش میاد مخصوصا با این موهای فرفریش
راستی افسانه جون موهای منم دقیقا مثل رها جون فره،وقتی که بلند میشن خیلی مکافاته


ممنون از راهنمایی هات من همیشه سعی می کنم از هر سه مدل استفاده بکنم
چون همشون بهش میان فقط این که موهاش فره هی کوتاه میکنم تا صاف بشه همه می گن باید کچلش کنم
عسل و غزل
3 خرداد 91 18:43
لباس نو مبارک.من حس میکنم با مدل دومی از همه با نمکتر شده


ممنون از توجهت
مامان امیر علی
3 خرداد 91 21:02
لباس نو مبارک رها خانوم.مدل آخری بیشتر بهش میادفداش


ممنون عزیزم مثل اینکه همه تو مدل اخری نظرشون هست
رها
3 خرداد 91 22:12
نه عزیزم کچلش نکن، هیچ فایده ای نداره،ما تو فامیلمون خیلی بچه داریم که موهاشون فره،اتفاقا کچل هم کردن ولی هیچ فایده ای نداشته،اینا ارثیه.
خب مگه فر چه اشکالی داره؟خیلی هم خوشگله


منم از کچل کردن دختر بیزارم راستش نمی تونم قبول کنم ولی هی روی موهاش رو کوتاه می کنم ولی کچل نه
مامان اميرحسين كوچولو
4 خرداد 91 12:50
سلام عزيز دلم
لباس نو مباركت باشه عزيزم
آخه قربونش برم كه تو همه عكسا خوشگلو خوردنيه من چطوري انتخاب كنم
ولي خوب به نظرم اخري واوني كه از فرق وسط بيشتر بهش مياد


ممنون عزیز چون تو به رها حیلی لطف داری و در ضمن چشات قشنگ میبینه
مامان اميرحسين كوچولو
4 خرداد 91 12:54
رهاي عزيزمو ببوسين


خله جون رها هم یه بوس گنده برات فرستاد
افسانه
4 خرداد 91 14:28
سلام مامان رها جون خوبید منم تولد امام محمد باقرعلیه السلام رو به شما و رها جون تبریک میگم رها جون چطوره سلام منو بهش برسونید و از طرف من ببوسیدش


قربونت برم ممنون که به ماسر میزنی و نطرات طیبا برامون می زاری
مامان دینا جون
4 خرداد 91 17:02
لباس جدید مبارک.مدل آخری بیشتر بهش میاد/


ممنون عزیز
دینا جونم خوبه خوش میگذره یهش
عسل و غزل
5 خرداد 91 1:15
عزیزم کوتاه کردن موهاش تاثیری تو صاف شدنش نداره ولی سنش بیشتر بشه فرش کمتر میشه.دخملای من هم موهاشون فره.موهای غزل رو تو عکساش ببین فرش رو جمع و جور میکنم دم گوشی میبندم خوش حالت میشه.واسه موی فر بهترین حالت بلند شدنه


ممنون عزیزم از راهنمایی های خوب و موثرت
دخملی های من عسل و غزل روببوس
مامان آنیسا
8 خرداد 91 18:36
چقدر لباست قشنگه.مبارکت باشه.الهی به شادی بپوشی.
فکر کنم موهاشو بالا ببندین خوشگلتره


ممنون عزیزم چشات قشنگ می بینه
مثل این که مدل بالا سر بیشتر طرفدار داره