رها سادات مصطفوی گرجیرها سادات مصطفوی گرجی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
زهرا ساداتزهرا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره
سید محمد صدراسید محمد صدرا، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

رها جون دختر گل همه

رها و براورده کردن حاجات

1391/2/19 16:31
1,244 بازدید
اشتراک گذاری

بار دیگر نیز جد رها سادات حاجت یکی دیگه از خاله های رها سادات رو داد و نذرش براورده شد اما این خاله خوب و مهربان رو همتون می شناسید

تو مهربونی هیچی کم نمی زاره

امروز صبح یهو صدای زنگ اومد و دیدم پستچیه گفت یه بسته دارید

منم رفتم دیدم وای چه بسته بزرگی متعجب که از کجا اومده دیدم بله این خاله مهربون این بسته رو فرستاده

گفته که حاجت روا شده و نذری رها رو داده

اگر می خواین بدونید خاله مهربون و دوست داشتنیه رها سادات کیه و برای رهای ناز چی گرفته و رها چقده دوستش داره

برید به ادامه مطلب

شما را به دیدن ادامه مطلب دعوت می کنم......

خوب این خاله مهربون کسی نیست جز مامان امیر علی شیرین زبون زهرا جون خودم

اول از هر چیز بابت این زحمتی که کشیدی ازت تشکر می کنم بعد هم از خدا می خوام که همیشه حاجت روا بشی عزیزم

ایشالله همه شما دوستان به حاجاتتون برسید

اینم رها سادات و کادوش که از جلو در جعبه رو گرفته که خودم باز می کنم مال خودمه

بله سرویس وسایل برقی رها سادات از جهاز آینده دختری از طرف مامان امیر علی دستتون درد نکنه

ژست های رها سادات با کادوی جدید رها سادات خوشحالی را کاملا در چهرش می توان احساس کرد

الان داره می گه باز باز کنم مامانی منم بهش اجازه دادم داره بازش می کنه

ببخشید یه خورده ژولیدست تازه از خواب بیدار شده اما از ذوقش بی خیال نمی شه

حالا ببینم توش چیه اخ جون جارو برقی حالا سه تا از این جارو برقی ها دارم مامان که برام نمی خره هر ستاش کادوه

خوب اینم یه اتو و همزن برقی یادم باشه از این به بعد بگم مامان تو این برای من کیک هم بزنه

مامان میگه:نه عزیزم اون مال جهازته میزارم بعدا خودش توش کیک بپزی خنده

حالا بهش می گم رها دست بزن و تشکر کن از خاله مهربون و براش بوس بفرست

حالا هم که بهش گفتم بگو مرسی و تشکر کن داره فکر می کنه که از کی باید تشکر کنه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان امیر علی
19 اردیبهشت 91 17:00
خجالتم دادیا.خاله جون قابلتو نداره.اگه میدونستم داری از اینا ،یه چیز دیگه میگرفتم.شرمنده.
ایشالا دفعه بعد
خوشحالم رها جون که خوشحالت کردم گلم.
راسی افسانه جون واقعا شرمنده وقتی زنگ زدی من خوابالو بودم.الان هر چی فکر میکنم اصلا یادم نمیاد چیا گفتم.الان کلی چرت و پرت گفتم پشت تلفن



نه قربونت برم عزیزم خیلی هم عالیه فقظ جارو برقیش مثل همینه اتو نداشته ومخلوط کن داشه
بازم ممنون از بابت هدایات
رها
19 اردیبهشت 91 18:45
عزیزم چه ذوقی کرده،قیافه را ببین
مبارکت باشه گلم.
مامان امیر علی دستتون درد نکنه،ایشالا همه حاجت روا بشن.


آره بخدا اینقده با دیدن کادو ذوق می کنه که نمی دونی اصلا انگار می دونه که برای خودشه بسته و هی می خواد ازم بگیره
مامان اميرحسين كوچولو
19 اردیبهشت 91 21:36
سلام عزيز دلم خوبي خوشي سرحالي سلامتي خوب خدارو شكر ...........
به به مباركت باشه عزيزم خيلي قشنگن انشاالله بزرگ بشي عروس خانم بشي ببري خونه خودت استفاده كني


قربونت برم اره بخدا دیگه از خرید وسایل برقی برای جهازت راحت شدم دست مامان امیر علی درد نکنه
مامان پورياپهلوون
19 اردیبهشت 91 22:09
سلام خاله جون مباركه عزيزم سيده جون واسه بچه هاي خاله هم دعا كن كه هميشه سالم باشن فدات بشم خاله جون


قربئنت برم عزیزم زیر سایه امام جعفر صادق در پناه حق باشن انشالله
مامان آرینا موفرفری
20 اردیبهشت 91 1:58
مبارک باشه عزیزم .


قربونت برم
دیبا نفس مامان
20 اردیبهشت 91 9:56
مبارک با شه گلم خیلی قشنگن. دست مامان امیر علی درد نکنه همیشه حاجتتون براورده شه هم شما و همه دوستای گل


ممنون ایشالله شما هم هر جی از خدا می خوای بهت بده و زایمان خوب و راحتی داشته باشی
مامان علي خوشتيپ
20 اردیبهشت 91 18:50
چه باحال.
مباركت باشه رها جون.ايشاالله مامان اميرعلي جهاز عروسيتم كامل كنه
راستي خو منم دعا كردم واسش .برم يقه مامان امير علي رو بگيرم
شوخي كردم.براي ما هم دعا كنيد
ماشاالله دعا ناز و شيريني داريد.خدا حفظش كنه براتون


سلام ممنون که به ما سر زدید
خوب دعای همه میگیره و براورده میشه
اما مامان امیر علی به دخملی من نذر کرده بود
خاله حسودیت شد یکی از این وسایل رو هم می دم به شما
مامان مريم گلي
23 اردیبهشت 91 8:50
ماشالله
چه كادوي خوشكلي
چه خانوم كوچولوي عزيزي


قابل شما رو نداره خاله جونم مامان امیر علی جونم بهم داده