رها سادات مصطفوی گرجیرها سادات مصطفوی گرجی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
زهرا ساداتزهرا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
سید محمد صدراسید محمد صدرا، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

رها جون دختر گل همه

رها سادات و گردش

1391/1/26 15:40
1,656 بازدید
اشتراک گذاری

خوب امروز بابایی زود از کار میومد خونه و کلی هم خسته بود هر کاری کردم که زود بخوابی بازم مثل عادت هر روزت نزدیکای ساعت 3 خوابیدی و چون داری دندون در میاری خیلی نق نقو شدی

بابایی هم که از خواب بیدار شد گفت امروز رها رو کجا ببریم که حسابی خسته بشه و دیگه شب نق نزنه

گفتم ببیریمش میدون خاتمی چون هم بزرگه هم سبزه و هم فواره و آب داره رها هم کلی بازی تو اونجا رو دوست داره

پس آماده شدیم و رفتیم اونجا تا رسیدیم تو بدو کردی و چر کشیدی به سمت فواره و از نظر ها دور شدی

ببیتید تو رو خدا اون وسط آب و فواره می بینیدش همون شلوار صورتیه رو میگم دیدید

خوب من و بابایی هم بعد از مدتی به تو رسیدیم و کلی اونجا ازت عکس گرفتیم

خوب اول نشستی و خانمی بودی برای خودت

بعد هم که یه پا ملوس شده بودی

بعد هم که احساس قهرمان بازی داشتی و اون بالا وایستادی تازه گرم بودی

خوب شکلاتم رو که باز کردی و گفتم رها بخند و بابا رو ببین که این طوری کردی

آهان حالا تازه به خودت اومدی که اون بالایی و کلی ترسیدیو می گفتی بیاریمت پایین

بعد هم که اومدی پایین کلی بدو بدو کردی و از پله ها بالا رفتی

و تا میدیدی ما رو چمن میشینیم میومدی

و ادامومرو در میاوردی و وسطمون مینشستی خلاصه کلی بهت کیف داد و وقتی خسته شدی خواستی که بریم موتور سواری و بابایی هم ما رو یه دوری داد و رفتیم جاتون خالی فالوده بستنی خوردیم و بعد هم دیگه هوا داشت خراب میشد اومدیم خونه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
26 فروردین 91 16:50
همیشه به گشت
رها خانومی مواظب باش
خدا روشکر تو رو خدا نزارینش اونجا تنها
اگه شهی بود قبول نمی کرد اونجا تنها بمونه



بابا من کنارش بودم بعد هم ارتفاعی ندارهمن فقط این طوری نوشتم که جذاب تر باشه والا داره میگه شکلات رو نمی خوام ببخشید نگرانتون کردم
zahra
26 فروردین 91 16:55
آخیییییی ناز بود


چشات ناز می بینه عزیزم
بابای دوقلوها
26 فروردین 91 18:08
به به، رها خانومی،خوشحالم که بهت خوش گذشته.
رها گلی ما بیشتر تو نی نی وبلاگ هستیم ولی حتما تو نانازیا هم میایم پیشتون. خوشحال میشیم


ممنون زهرا و زینب جون رو دوست داریم
ممنون که به ما سر زدید
ابوالفضل
26 فروردین 91 19:50



دیبا نفس مامان
26 فروردین 91 21:42
عزییییییییییییییییییزم چقد نازه و شیطونه دخملت. مواظبش باش


قربونت برم چشات ناز میبینه
عزیزم
تو شیطونی که دیگه نکو برای خودش شاهیه
افسانه
26 فروردین 91 22:39
سلام
ادرس وب دوممه
سر بزنید ممنون


قربونت بشم حتما میام
فاطمه (مامان آیلین)
27 فروردین 91 1:36
رها خانووم مواظب خودت باش ! چه جوری اون بالا وایسادی ؟؟؟؟ آ قربون دختر


قربونت برم عزیزم فاطله از زمین 25 سانتی متر بوده زیاد که بلند نبوده
نترسید نمیوفته قربون اون نگرانی هاتون بشم
نوشين
27 فروردین 91 10:18
عزيزم چقدر بانمكه


قربونت برم چشات با نمک می بینه
مامان محمد گوگولي
27 فروردین 91 11:32
از عكسا معلومه به رها جوني خوش گذشته ولي تورو خدا ديگه نذاريدش لب حوض من كه خيلي مي ترسم نكنه يه موقع خداي نكرده بچه بيفته!


کلا رها بازی تو این یمدون رو دوست داره ولی خودش که عاشق آبه می تریسه که بره نزدیک
ممنون که نگرایند ولی ارتافاعی نداره بیافته تازه من همیشه کنارشم
مامان دینا جون
27 فروردین 91 18:31
انشالا همیشه به گردش و تفریح.معلومه که حسابی خوش گذشته.


جای شما هم خالی بود
مامان امیرعلی
27 فروردین 91 19:03
همین الان از یزد برگشتیم.بعدا میام میخونم مطلبت رو عزیزم


قربونت برم خوش گذشته باشه
مامان چشم عسلی
27 فروردین 91 19:07
خوشحالم که بهتون خوش گذشته گردش،فالوده بستنی،موتور سواری،هوای خوب....به به انشالله همیشه شاد باشید عزیزم


ممنون عزیزم
گلم فدات بشم قربونت برم چی کار کنم برای خوندن مطالبت دلم داره پر میکشه اما این سایت لعنتی معلوم نیست چش شده که باز نمیشه تو رو خدا کمکم کن اگه دواش رو بلدی بگو تو رو خدا من دوست دارم
مامان زهره
28 فروردین 91 9:31
بوس بوس بوس برای رها جون.چقدر خانوم شده.بزرگ شده.خداکنه همیشه خوش باشه


ممنون عزیزم از لطفای بی دریغت می بوسمت
مامان حنا
28 فروردین 91 11:42
سلام دوست و خواهر بسیار مهربانم
مدتی میخوام نرم سراغ وبلاگ حناکوچولوم
اگه وبلاگ حناجونم رفتی وخوندی نگران نباش من مهمون دارم
پیغامهاتو من چک میکنم بیا پیشم تنهام نزار منتظر کامنتت هم هستم از روی گلت ببوس
بازم میام پیشت عزیزم
چون دلم برای رهای عزیزم تنگ میشه از طرف من هم روی ماهشو ببوس مهمونا رفتن میام




ممنون قربونت برم با این که سرت شلوغه ما رو فراموش نمی کنی
رها
28 فروردین 91 12:02
سلام خاله جان
دختر ناز و ملوسی دارین،خدا براتون حفظش کنه. ممنون که لینکم کردین. شما هم با افتخار لینک شدین
اگر مایل بودین عکس رها جون را تو وبم بذارم حتما بهم خبر بدین.


با کمال میل ممنون از لینکتون
رها
28 فروردین 91 12:03
..:: فروشگاه آنلاین نینی ها ::.. منتظر حضور گرمتان هستیم www.ninitopoli.mihanblog.com
مامان چشم عسلی
28 فروردین 91 12:29
http://cheshmasali85.blogfa.com/
عزیزم ادرس جدید زهرا جون


آخ من قربون تو برم که اینقده ماهی فدات بشم الهی
می خوامت تا قیامت
دیبا نفس مامان
28 فروردین 91 13:46
رها جونی خوبه؟مث اینکه سرتون شلوغه؟ چه خبر خانومی؟


قربونت عزیزم خوبیم
راستش کلاسام شروع شده کمتر هم میام براش می نویسم یکم برا ارشد می خونم اگه خدا بخواد


مامان آنیسا
31 فروردین 91 10:48
گردش خوش گذشت گل دخملی


جای شما خالی بود خاله جون