رها سادات مصطفوی گرجیرها سادات مصطفوی گرجی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
زهرا ساداتزهرا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
سید محمد صدراسید محمد صدرا، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

رها جون دختر گل همه

20 ماهگیت مبارک

1391/1/24 8:40
1,666 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم امروز 20 ماهه شدی قربونت برم

مبارکت باشه تا این لحظه 14 تا دندون داری

2 روزه 2 تا از دندونات هم دارن میان بیرن و داری 16 دندونی میشی 

 مبارکت باشه خوشگلم الان 8 تا بالا و 8 تا چایین کلا در قسمت جلو فکت کامل شده

خودت میری کنار تاب و تاب رو تکون می دی و تاب تاب عباسی می خونی

عاشق عروسکت قرمزی شدی  و تا از خواب بیدار میشی میری سراغش

شبا موقع خوا اینقده با گوشی من فیلماتو نگاه می کنی که خودت خوابت می بره

خدا رو شکر دیگه سراغ پستونکت نیومدی تو اسباب بازیهات 3 تا هست اما همه روپرت می کنی کنار

مامانی فردا کلاسام شروع میشه و تو باید بعد از ظهرا یکم پیش بابا باشی تا من برم درس بدم و بیام

امیدوارم دختر خوبی باشی اخه 1 ماهی میشه که دیگه بدون من نموندی ایشالله که بابایی رو اذیت نکنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

نوشين
24 فروردین 91 8:59
افسانه جون شرمنده من نمي دونستم 5 روز پيش تولدت بوده.تولدت مبارك عزييييييييزم.اميدوارم ساليان سال در كنار همسر و رها جوني خوش و شاد باشي
يه رب ديگه واسه رژيمت بهت ميخبرم


ممنون عزیزم از این همه لطفت ایشالله تو هم با شوشوت خوش و خرم باشی
zahra
24 فروردین 91 9:21
مرسی.عجب سرعت عملی ؛


ممنون گلم
شهراد شیر کوچولو
24 فروردین 91 9:37
عزیزم تولدت مبارک با آرزوی بهترین ها : شادی سلامتی و... با خانواده عزیز.




ممنون از تبریکت
نوشين
24 فروردین 91 10:33
مرسي گلم.
و اما محاسبات رژيمي:
گلم اشتباه حساب كرده بودي.كالري كل هفته ات ميشه 9118 و كالري روزانه ات ميشه بطور متوسط روزي 1302 كالري كه البته مي توني يه روز 1200 باشه يه روز 950 يه روز 1000 و... و در روز تقلب يكجا اون كالريهاي باقيمانده رو با هم بخوري.
ورزش يادت نره عزيزم تاااااااكيد مي كنم و البته خواهش
اگه سوالي داري در خدمتم


ممنون از لطفت
دیبا نفس مامان
24 فروردین 91 12:06
عزیزم مرسی ما خوبیم
تبریک میگم تولد رها جونی رو. ماشالا روز به روز بزرگتر میشه دندون در میاره به به. حتما هم که دختر خوبی میشه و پیش بابایی میمونه


ممنون از لطفت مهربونم مواطب خودت و دیبا جونم باش
مامان آنیسا
24 فروردین 91 17:04
20 ماهگیت مبارک


ممنون خاله جون آنیسا جون رو ببوسید
مامان یسنا گلی
24 فروردین 91 19:36
سلام.ممنون خاله جون.یسنا از همون اول خیلی بد حموم بود و همش گریه میکرد توی حمام.واسه همین تا دیروز نشده بود تنها حمومش کنم.
ممنون که به ما سر میزنین.


قربونت برم عوضش رهاعاشق حمومه و بعضی وقتا نقاش برای اینه که به زور باید ببرمش حموم
مامان یسنا گلی
24 فروردین 91 19:38
رها جون مرواریدای خوشملت مبارک ایشالا همیشه شاد و سرحال باشی


قربونت ممنون از تبریکاتت ولی خیلی نق میزنه فکر کنم داره حسابی درد میکشه
مامان حنا
26 فروردین 91 20:45
عزیزدل خاله 20 ماهگیت هم مبارک
ایشالله که 120 ساله شی قربونت برم زیر سایه مامانو بابای مهربونت بزرگ بشی
رویش دندون جدید هم مبارکه عزیزم
رها جونم خیلی دوستت دارم هم خودتو هم مامانی خوبو مهربونتو که خیلی برام عزیزین
می بوسمتون


قربونت برم ما هم شما رو دوست داریم و حتی راضی نیستیم یه لحظه هم ناراحتید رو ببینیم
هر کاری از دستمون بر بیاد می کنیم تا خوشحالتون کنیم
همه چیز رو فراموش کن
مامان چشم عسلی
27 فروردین 91 19:04
عزیزم رسما خودتون و از ما جدا کردیداا
ما اینقدرها هم که میگند بد نیستیم!با ما به از این باش که با خلق جهانی
دلمون خیلی تنگ میشه برای رهای نازم
بیست ماهگیتو قربون خاله جون


نه قربونت برم بهم بگو چی کار کنم تا سایتت باز بشه من گفتم میشه همه خاطرات رو به یه سایت دیگه مثل blogfa ببری تا بتونم بخونم
ببخشید پر رویی من رو چون رها هم تو blogfa وبلاگ داره تا همه بتونن بخونن www.rahanazi.blogfa.com
من فقط کپی می کنم همه چیزش عین نی نی وبلاگه
اگه میشه اونجا درست کن بیام پیشت تو رو خدا
مامان چشم عسلی
28 فروردین 91 9:23
چشم خانومی همین که پاسخت رو خوندم دست به کار شدم اینم آدرس دخملی من
http://asali.limooblog.com/


ممنون عزیزم تو خیلی به من لطف داری
واقعا نمی دونم چجوری تشکر کنم
مامان چشم عسلی
28 فروردین 91 9:54
عزیزم مرور گرتو عوض کن به جای اینترنت اکسپلورر،موزیلار فایر فاکس رو امتحان کن.نرم افزارش رو داری؟


آره فکر کنم دارم ولی تو اون کامپیوتر با موزیلا هم اومدم باز نکرد نمی دونم چشه