رها سادات مصطفوی گرجیرها سادات مصطفوی گرجی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
زهرا ساداتزهرا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
سید محمد صدراسید محمد صدرا، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

رها جون دختر گل همه

فقط و فقط برای حنای گلم

1391/1/22 10:04
1,575 بازدید
اشتراک گذاری

        امروز تولد قشنگ ترین فرشته رو زمین

با محبت ترین دوست رها سادات

وزیباترین آفریده خداست

حنانه جون

برای شرکت در جشن تولد ادامه مطلب رو از دست ندین

  بفرمایید تولد قشنگ ترین فرشته روی زمین

    

          

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

دوستان امروز تولد 4 سالگی بهترین و زیبا ترین دوست رها سادات حنانه جون است

امیدوارم بهتون خوش بگذره خوب الان منتظر حضور گرمتان هستیم و شما رو به شنیدین آهنگ تولدت مبارک دعوت می کنیم تا همه مهمونا جمع شوند 

            شکلکهای جالب آروین

وای مثل این که مهمونا رسیدن من برم خوش آمد گویی

                                                         

خدای من چه جمعیتی فرشته کوچولوم کجاست  کیک رو بیارید اینم حنای خوشگلم

سالگیت مبارک عزیزم   شکلکهای  جالب و متنوع آروین

خوب تا مهمونا سرگرم خوردن و پذیرایی هستند ما بریم سروقت کادو ها

وای خدای من چقدر کادو حنا جون جا داری تو اتاقت اینا رو بزاری همش ماله تو قربونت برم

smileقــــــــدیمی

 

 

امیدوارم به همه مهمونا خوش گذشته باشه اینم آدرس سایت دختر طلا حنا جون است برای عرض تبریک مستقیم به اینجا مراجعه نمایید

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان حنا
23 فروردین 91 3:32
عززززززززززززززززززززززززیییییییززززززززززززززززززززززززمیییییییییی
قربونت برم فدااااااااااااااااات بشم
خدا میدونه که وقتی این پستتو دیدم اشکم دراومد از خوشحالی به خدا راس میگم نمیدونم با چه زبون البته نوشتاریازت تشکر کنم
کاش میتونستم حرفی بزنم اما........
خدا دختر گلتو برات نگه داره خدا سایه شما و بابای مهربون رها جون رو از سرش کم نکنه
الهی که هر چی از خدا میخوای بهت بده و دلتو شاد کنه
توی غربت سخته که تنها باشی خدا میدونه با دیدن کامنتای دوستان و البته بیشتر با دیدن پست خصوصی شما چن بار اشک ریختم
خیلی دوستتون دارم خیلیی ی ی ی ی ی ی
رها جون و مامان گلش رو هم می بوسم


مرسی عزیزم برای دوستای خوبی مثل تو حنا جون این کوچکترین کاری بود که می تونستم بکنم اما فکرش رو
نمی کردم اینقده خوشحال بشی و اشک تو چشات جمع شه
آخه من به حنا علاقه خاصی دارم نمی دونم معصومیتی تو چهرش هست که من رو بسوش می کشه عاشقتونم می بوسمتون
ایشالله همیشه شاد باشید


مامان چشم عسلی
24 فروردین 91 18:33
حنای قشنگم تولدت مبارک عزیزم
مامان رها جون دستت درد نکنه که دوستی رو در حق حنا جون تموم کردی آفرین به معرفت و همتت خانومی که دل مامان حنا جون رو تو غریبی شاد کردی ما سه تامون غریبیم و میدونیم تنهایی و دلتنگی چه سخته و داشتن دوست خوب چه لذت بخش .ممنون از لطفت گلم


منم چون می دونستم غریبیم خواستم بگم که تو غربت همه یه خدا داریم که دلها رو بد جور به هم نزدیک می کنه و هوا همه رو تو غربت داره
می بوسمت همتون رو