رها سادات مصطفوی گرجیرها سادات مصطفوی گرجی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
زهرا ساداتزهرا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره
سید محمد صدراسید محمد صدرا، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

رها جون دختر گل همه

کتاب عکس رها سادات رسید

1391/1/22 9:18
1,851 بازدید
اشتراک گذاری

بلاخره کتاب عکس رها سادات رسید

این کتاب عکس از تولد 1 سالکی رهاسادات 24/5/1390 تابهار 13/1/1391 می باشد

که شامل عکس های رها سادات از 12 ماهگی تا 20 ماهگی است

کتاب عکس قبلیت هم از لحظه تولد تا یک سالگیت بود

عکس های کتاب عکس رو در ادامه مطلب می زارم خوشحال میشم نظرتون رو ببینم

 

 تولد 1 سالگی رها سادات

 کادو های تولد 1 سالگی

13 /14ماهگی رها سادات

15/16 ماهگی رها سادات
Rose Vine
 17/18 ماهگی رهاسادات
blue hearts
 19 ماهگی رها سادات
red hearts
flowers
 بهار 1390
divider ~ hearts
13 بدر 1391
stars
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان رها
22 فروردین 91 9:24
دست خودم درد نکنه چی ساختم رها جونم تو هم خیلی ناناز شدی تو عکسات
مامان آنیتا
22 فروردین 91 9:34
سلام گلم.چه دخمل نازی داری. کتاب عکستونم خیلی خشگله.اینترنتی سفارش دادی ؟اگه دوست داشتی به ما سر بزن خوشحال میشیم


بله عزیزم از عکس پرینت سفارش دادم و چاپ میکنه می فرسته ممنون که به ما سر زدی


شرمنده سایتتون باز نمیشه نتونستم بیام عرض ادب کنم
شقايق
22 فروردین 91 11:47
دختر بانميك داري.ببوسش


ممنون لطف دارید
مامان زهره
22 فروردین 91 13:19
بوس بوس بوس برای رها جون عکس ها قشنگ شده بود.دستتون درد نکنه


ممنون عزیزم لطف داری
مامان امیرعلی
22 فروردین 91 18:39
ایول.چه خوشگل شده .من گفتم برا امیرم فقط عکسای تولدش رو کتاب کنم


آره دفعه پیش منم می خواستم عکسای تولدش رو بزارم اما باباش گفت همه از همه سنش بزار چون با موبایل می گیریم چاپ که نمی نیم تو کامپیوتره
بهتره یه سری هاش رو بزاری تو کتاب عکس تا چاپ شه براش بمونه
اینجوری شد که سری دوم سنش رو هم درست کردم
مامان پوريا پهلووون كوچولو
27 فروردین 91 23:54
عكساش بسيار قشنگه من نميدونم جريان اين كتاب عكس چيه برام توضيح بديد چطوري سفارش بدم ممنون


سلام عزیزم خوبی
قربونت برم باید اول عضو عکس پرینت بشی
یعنی تو googleبزن عکس پرینت برات میاره
بعد عضو میشی و بعد برات میل می فرستن و رمز کاربری می گیری و هر بار با رمزت میری داخل میشی
وقتی داخل شدی هم تو این فضا می تونی عکسات رو چاپ کنی هم می تونی تقویم و کارت تولد و ولادت و کتاب عکس سفارش بدی
برای کتاب عکس اول عکسهایی رو که انتخاب کردی رو آپلود می کنی تو قسمت آپلودش و بعد هممی بری برای ساخت آلبوم بعد هم زمینه شکلک ها سایز عکس ها رو انتخاب می کنی و تنظیم می کنی بعد ذخیره و سفارش
میتونی تو چند روز اینکار رو بکنی و هی ذخیره کنی و آخر سر سفارش بدی
فقط عکسات باید 1 تا ویژگی داشته باشن
یکی این که وقتی روش کلیلک راست می کنی از گزینه propertise منوی detailesباید ائن پایین این نوشته باشهhorizontal resolution و vertical resolution هر دو 200dpi به بالا باشه که عکسات با کیفیت باشه اگه زیر این عدد باشه تو چاپ یه خورده بد میشه ولی بازم خوبه
امیدوارم خوب راهنمایی کرده باشم بازم اگه خواستی در خدمتم
مامان اميرحسين
5 اردیبهشت 91 12:58
سلام عزيز دلم اول اينكه بينهايت ممنون .خيلي خيلي خوشحال شدم از اينكه به ما سر زدي
بعدش اينكه واقعا چه ايده جالبي خيلي خوب شده من كه خوشم اومد ودوست دارم اين كارو بكنم .


قربونت برم عزیزم خوشحالم که دوست خوبی مثل شما پیدا کردم از این به بعد همیشه میام پیشت رو من حساب کن