رها سادات مصطفوی گرجیرها سادات مصطفوی گرجی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
زهرا ساداتزهرا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره
سید محمد صدراسید محمد صدرا، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

رها جون دختر گل همه

در هم و بر هم

1391/1/19 15:29
1,440 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان و عزیزانی که همیشه به ما لطف دارن و خاطرات ما رو دنبال می کنند و نظرتان زیبا و به یاد موندی برای ما می گذارند از همه شما صمیمانه تشکر می کنم به خصوص از عزیزانی مثل

زهرا مامان امیر علی ،مامان حنا جونم ، مامان چشم عسلی،مامان شهراد کوشولو ،مامان احسان ،مامان ماهان، مامان پندار ،مامان طاها ،نوشین جان ،آرتین خان،مامان سونیا ،مامان انیسا و بقیه دوستانی که فراموششون نکردم ذهنم یاری نمی ده ببخشید

خوب اول از همه اتاق دخملیم رو تو خونه جدید می زارم تا ببینید و لذت ببرید

خوب برای دیدن به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 

این از اتاق دخمل نازم خوب تخت خودمون رو هم گذاشتیم تو اتاقش تا موقع خواب پیشش باشیم چون اتاقش ماشالله خیلی بزرگه این همون آرزو من بود که بچم یه اتاق بزرگ داشته باشه اون یکی از اتاق رو هم اتاق کار من و بابایی درست کردیم اینم پرده رنگین کمونی که برای اتاقش گرفتم

loveشکلکهای جالب و متنوع آروینloveشکلکهای جالب و متنوع آروین

خبر دوم این که دیروز جاتون خالی تولد خودم بود و کلی با رها و بابایش رفتیم موتور سواری و شیرینی خریدیم و جشن تولد گرفتیم و بابایی هم این فرشه بود رو برای تولدم برای خرید  شکلکهای جالب آروین

خوب دیگه پیر شدیم رفت دیگه رفتیم تو 27 سالگی ای خدا چه روزایی بود قدیما

خوب نمی دونم متوجه شدید یا نه منم یادم رفته بود تو پستای قبلیم بنویسم مامانی من زحمت کشیده بود و موهای رها رو کپ تخم مرغی زده و کوتاه کرده ولی خیلی با نمک شده و بهش میاد اول با بابایی تصمیم گرفتن که کچلش کنن ولی با قهر کردن من به این قدی رضایت دادن

خوب رها سادات هم که دیگه تو خونه جدید برای بالا رفتن جایی رو گیر نیاورده گیر داده به رفتن و نشستن رو طاقچه ببینید تو رو خدا

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

خبر سوم اگه حواستون بوده باشه کنار سفره هفت سینم یه کوزه بود اون سبزم بود که هنوز تازه جوونه زده بود اما چند روز بعد خیلی خوشگل شده بود توجه بفرمایید هنر رو دارید کیف کردید برای اولین بار بود درست می کردم دستور تهیه هم خواستید در خدمتم یعنی دیگه حفظ شدم از بس برای مهمونا و دوستان فامیل تو ضیح دادم همه خوششون اومده بود

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان یسنا گلی
19 فروردین 91 16:19
ممنون خاله جون.آره بوستون رسید
امیدوارم سال خوبی در پیش رو داشته باشین.
تولدتون هم مبارک


ممنون عزیزم شما هم سال خوبی داشته باشید
مامان دینا جون
19 فروردین 91 17:34
سلام عزیزم.مرسی که به وبلاگ دخترم سر زدین و نظرات زیبایی براش گذاشتین.اتاق رها جون مبارکه.خییلی خوشگل شده.
شهراد شیر کوچولو
20 فروردین 91 8:51
به به همی چی عالیه و جای ما خالیه
شاعر شدم ها
مامانی تولدت مبارک
انشا... عمر بلند با سلامتی داشته باشی
رها جونی بوس بوس بوس


ممنون عزیزم که همیشه به فکر مایی
دخترم عشق من
20 فروردین 91 14:12
سلام اتاق رها جون خیلی قشنگ شده . تولدتون هم مبارک ایشالله 120 ساله بشی عزیز .


مرسی عزیزم چشات قشنگ میبینه قابلی نداره
ممنون از این که تولدم رو تبریک گفتید تا این حد به جزییات توجه دارید
عشق من رو بوسید
مامان آنیسا
20 فروردین 91 16:03
به به به چه اتاق قشنگی
موهات چقدر قشنگه عزیزم
مامانش هم که هنررررررررررررررمند
پس حالا بیا یه بوس بده خاله


خاله جون لپتو بیار جلو یکم دیگه جلوتر آهان بگیر که اومد ماچ مااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ
مامان محمد گوگولي
20 فروردین 91 19:00
اتاق جديد مبارك رها جونم


ممنون خاله جون
خان گوگولی بابا چطوره
مامان حنا
21 فروردین 91 3:07
سلام عزیزم
اول از همه تبریک میگم تولدتو ایشالله که سالیان سال زنده باشیو سایت روی سر دخملی نازت باشه ببخش که این همه دیر تولدتون رو تبریک میگم چون دیر متوجه شدم
بعد هم اتاق جدید رها جون هم مبارک باشه تختو کمد نازی داری دست مامان و بابای خوبش هم درد نکنه که وسایل رفاه و آسایش دخملی ناز رو فراهم میکنن
پرده رنگین کمونی هم نازه فرش هم خیلی قشنگ مبارکه با رنگ مبلا یکی شده خیلی نازه ایشاله که به سلامتی و دل خوش ازشون استفاده کنید
رها جونم دست مامان جون هم درد نکنه موهات خیلی قشنگ شده و بهت هم میاد مبارکت باشه عزیزدلم
می بوسمتون نازنینای من


ممنون عزیزم از این همه لطفی که به ما داری
حنای نازم رو ببوس و یه گازش بگیر
ممنون که تولدم رو نبریک گفتی و این همه به ما توجه داری
دخترم عشق من
21 فروردین 91 8:44
خط به خط مطلباتون رو با عشق میخونم عزیز دلم. رها جون رو از طرف من ببوس افسانه عزیزم.


خیلی به من لطف داری قربونت برم
مامان امیرعلی
23 فروردین 91 16:59
چه اطاق بزرگ و خوشگلی داری خانومی.اما افسانه جون میدونی اطاقای مسکن مهر یکیش 12 متری و یکیش 9 متری.حالا شما رو نمیدونم.تا اینجایین قشنگ استفاده ببر از فضای بازش.
خوشم میاد از رها عاشق بلندیه مثه خودم.از بس شجاس.ایول هنر من چه کوزه خوشکلی شده.راسی تولدتم مبارک.


ممنون عزیزم چشات خوشگل می بینه
راستش مسکن مهرای ما که یه اتاق بیشتر نداره نمی دونم چیکار کنم ولی خدا بزرگه فعلا اینجا رو بچسب
رها که دیگه نگو با خودم می گم نکنه رو بلندی به دنیا اومده که همش اون بالا هاست
قربانت هنر دسته خودم اول امیدی نداشتم بعد از چند روز که شوهری گفت سبز شده به خودم امیدوار شدم
مرسی از تبریک تولدت عزیزم