رها سادات مصطفوی گرجیرها سادات مصطفوی گرجی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
زهرا ساداتزهرا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
سید محمد صدراسید محمد صدرا، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

رها جون دختر گل همه

رها و براورده کردن حاجات

1390/12/29 22:58
1,217 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز قبل عید یکی از شاگردام که دیگه رفت و اومد خانوادگی داشتیم زنگ زد که من می خوام شوهرم رو بفرستم تا برای رها جون یه کادوی کوچیک گرفتم و براش بیاره

آخه یه مشخه جدش امام جعفر صادقهکل بزرگی داشت و من بهش گفتم به رهاسادات نظر کن تا درست بشه آ و خیلی قویه

اونم گفت که نذرش ادا شده و این لباس رو برای رها سادات گرفته رها هم تا من کادو رو گرفتم اوردم انگار که می دونست مال خودشه سریع ازم گرفت و شروع به باز کردنش کرد و وقتی بازش کرد مثل اینکه خیلی خوشش اومده یهو گفت نازه نازه بعد دیدم لباسش رو داره در میاره که اینو تنم کن و منم مجبور شدم تنش کنم و خیلی بهش میومد ببینید یه سر همی و شلواره ممنون خاله جون

اینم شب قبل از عید که خانمی دست به آچار شده تا گوشی قدیمیه من رو تعمیر کنه

خودش رفته از تو کشو میز تلوزیون انبر و پیچ کشتی آورده و گذاشته رو مبل و دست به کار شده

خوب حالا که همه چیز مهیاست میریم برای عمل جراحی

بزار ببینم می تونم دل و رودش رو در بیارم و درستش کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
10 فروردین 91 9:31
سلام رها جونم.من فدای این مهندس کوچولوی حاجت روا.التماس دعا دارم خاله جون.البته علاوه بر جد تو دل پاک مامانت هم باعث میشه خدا نیتهاش رو برآورده کنه. موفق باشین.خیلی دوستتون دارم دختر گل همه و مامان عزیز همه.
مامان پسر خرداد
10 فروردین 91 9:58
سلام رها جون سال نوت مبارک .
مامان امیرعلی
10 فروردین 91 11:23
ای جانم .پس رها خانم حاجت روا هم میکنی.خاله جون فدات بشم که همه کاره ای.
لباست هم مبارکت باشه .ایشالا تو خوشیها بپوشیش.مخصوصا عروسی.
بیچاره تلفن مامانی.سکته زده بود حالا دیگه فکر کنم مُرد


آتـــریـســـا جـون
12 فروردین 91 2:51
روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون آپـــــــــــــمممممممممممممممممـــــــــــــ
مامان امیرعلی
12 فروردین 91 16:32
مهندس
مامان حنا
13 فروردین 91 23:28
بهار بهترین بهانه برای آغاز، و آغاز بهترین بهانه برای زیستن است

آغاز بهار بر شما مبارک

در سال جدید براتون بهترینها رو آرزو دارم


ممنون خاله جون
مامان حنا
13 فروردین 91 23:30
سلام خانومی خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رهای عزیزم خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ای خدا رها جونم تو حاجت روا هم میکنی عزیزخاله یه دعایی کن داداش خوبم شفا پیداکنه مهربونم
دلم برای دیدن روی ماهت تنگ شده بود عزیزدلمی خیلی دوستت دارم فکر میکنم بچه خواهرمی قربونت برم
گوشی مامانتو خوب درست کردی آفرین به دخملمون اما خاله خرابش که نکردی بازم فدای سرت عزیزدلم
عزیزدلم از روی ماه دوتاییتون می بوسم مواظب رهای نازم باش


ممنون خاله جون خوب حوبیم فقط دلتنگ ما بودیم تا خبری ازتون بشه آخه دلم برای دیدن حنا جون یه ذره شده بود وقتی دیدم اومدی ئنیا رو بهم دادی